نینوا

سایت رسمی مداح اهلبیت حاج عباس کوثری پور

نینوا

سایت رسمی مداح اهلبیت حاج عباس کوثری پور

اینجا سنگر نبرد جنگ نرم دشمن است ... اگر دیروز دشمن به خاک ما تجاوز کرد امروز به قلب ما و عزیزانمان تجاوز کرده ... اگر دیروز دشمن تا خرمشهر پشرفت امروز تا اتاق های جوانان ما پیشرفته ... اسلحه به دست بگیر و دشمن را از خرمشهر دلت و دل جوانان کشورت بیرون کن ...

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

۱۲۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

 
فواد معصوم رییس جمهوری عراق در دیدار با وزیر دفاع ایران، بار دیگر خواستار ادامه کمک ها و حمایت های تهران از دولت بغداد در همه زمینه ها شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۲۰
 
 یک رییس پلیس چچنی، آخر هفتۀ گذشته، در میان هیاهو مبنی بر اینکه عروس نوجوان را مجبور با ازدواج با خود کرده، با دختری 17 ساله ازدوج کرد. او همسر دیگری هم دارد و گفته می‌شود که سه برابر همسر تازه‌اش سن دارد. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۱۸

گر عراقی ها بخواهند؛ مستشاران ایرانی دوباره در این کشور مستقر می شوند

چند روز پیش تروریست های داعشی در شهر الرمادی بزرگترین پیروزی طی 9 ماه گذشته را به دست آورده اند.در همین زمینه یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود در گفت و گو با تابناک به علل تصرف دوباره الرمادی توسط داعش و همچنین علت سفر وزیر دفاع کشورمان به عراق پرداخته است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۰۷

داعش خبرنگار موصلی را تیرباران کرد +عکس

گروه تروریستی داعش، یک خبرنگار موصلی را در وسط این شهر تیرباران کرد.

 

 به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل از ابنا ؛ داعش جنایتی دیگر را در شهر موصل مرتکب شد.

این گروه تروریستی یکی از خبرنگاران شهر موصل را به جرم عدم اعلان توبه اعدام کرد.

داعش «فراس یاسین» معروف به «فراس البحر» از خبرنگاران موصل را در وسط این شهر تیرباران کرد.
 

داعش خبرنگار موصلی را تیرباران کرد +عکس
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۰۶

مجازات جدید داعش برای زنان

داعش طی دستوری جدید، پوشاندن چشم را نیز بر زنان واجب کرده است و زنان متخلف را شلاق می زند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۰۵

برترین های فناوری: پهبادها

 

امروزه توانایی تولید و به کارگیری انواع تسلیحات یکی از لوازم تبدیل شدن یک کشور به یک قدرت نظامی، سیاسی واقتصادی منطقه ای و جهانی است. هواپیماها و سایر هواگردها، همواره از مهمترین و مؤثرترین سلاحها برای دفاع از قلمرو خودی و عملیات تهاجمی علیه دشمن محسوب می شوند. در این بین، از دست رفتن خلبانان به عنوان نیروی انسانی کارآمد و متخصص در جریان نبردهای هوایی و جبران ناپذیر بودن این تلفات، به خصوص در شرایط حساس رزم و اهمیت این مساله، محققان و پژوهشگران حوزه هوایی را بر آن داشت تا به طراحی و تولید هواپیماهای بدون سرنشین و با قابلیت کنترل از راه دور بپردازند. در این نوع هواپیماها، خلبان به عنوان کاربر یا اپراتور از ایستگاه کنترل زمینی اقدام به هدایت هواپیما می کند. امروزه شاهد پرواز پهپادهایی هستیم که از آخرین فناوریهای صنایع هوایی بهره می برند.

پهپاد چیست؟

پَهپاد (پرندهٔ هدایت‌ پذیر از دور) (UAV:Unmanned Aerial Vehicle) یا هواپیمای بدون سرنشین به اشیاء پرندهٔ هدایت‌پذیر از راه دور (RPV:Remotely Piloted Vehicle) گفته می‌شود. هواپیماهای بدون سرنشین در ایران به «پهپاد» شهرت دارند که از حروف اول «پرنده هدایت پذیر از راه دور» گرفته شده‌است. اجزای اصلی یک پهپاد عبارتند از: بدنه، موتور و محموله. بدنه یک پهپاد باید علاوه بر دارا بودن شرایط مناسب آیرودینامیکی،‌طوری طراحی شود که بتواند سامانه‌های ارتباطی، جنگ‌افزارها، اشخاص و محموله ها و کلیه لوازم مرتبط با ماموریت محوله‌اش را در خود جای دهد و نیز با شرایط جوی منطقه ماموریت سازگار باشد. پهپادها نیاز به نوع خاصی از موتورها دارند. منظور از محموله‌های پهپاد در واقع تجهیزات و متعلقات اضافی است که همراه پرنده برای انجام ماموریت خاصی فرستاده می‌شود که در پهپادهای شناسایی، دوربین فیلم برداری و عکس برداری، در پهپادهای هدف فلر و رفلکتور و در پهپادهای تهاجمی و انتحاری مهمات می‌باشد.

از جمله پیشرفته ترین پهبادهای کنونی در جهان می توان به چنین مواردی اشاره داشت:

 

RQ-4 Global Hawk (محصول نورتروپ گرومن) ​
این هواپیما مختص ارتفاعات عراق، افغانستان و پاکستان؛ یا هر جای دیگری در جهان است که مرکز فرماندهی ارتش ایالات متحده بخواهد چشمی بر آن داشته باشد. گلوبال‌هاوک (شاهین جهانی) تا ارتفاع 65 هزار پایی / 19500 متری اوج می‌گیرد و تا 36 ساعت در آنجا می‌ماند، جالب‌تر این‌که توانایی گشت‌زنی 64هزار کیلومتر هوایی را در هر ماموریت دارد. با داشتن یک مجموعه کامل از حسگرهای الکترواپتیکی، فروسرخ و ترکیبی، می‌تواند در هر زمان روز و شب و در هر شرایط آب‌وهوایی به انجام ماموریت بپردازد. در مدل بزرگ‌تر آن فاصله نوک بال‌ها به 40 متر می‌رسد. این واقعیت که گلوبال‌هاوک می‌تواند به طور خودکار بلند شود و فرود بیاید، تا حد زیادی احتمال سقوط را کاهش می‌دهد، خصوصیتی که در پرداتور و ریپر وجود ندارد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۱۵

پیشرفته ترین تسلیحات نظامی قرن ۲۱

 

درست مانند گجت های هوشمند که خانه هایمان را مورد هجوم خود قرار دادند و زندگی هایمان را ظرف ۱۵ سال گذشته متحول نمودند، نسل تازه ای از تسلیحات نیز به ارتش های دنیا راه پیدا کردند و آنها را دستخوش تغییراتی شگرف ساختند.
امروز ارتش های سراسر دنیا سعی در کنار زدن مرزهای تکنولوژیکی دارند و از آغاز هزاره جدید، تسلیحات مختلف همراه با طیف گسترده ای از پیچیدگی های تکنیکی ارائه گردید که به نوعی نقطه عطف در صنایع نظامی بدل شدند.
از بمب های پنهان کنار جاده ای (که ارزان قیمت، ابتدائی و مرگبار هستند) گرفته تا لیزرهای چند میلیارد دلاری، همه و همه روش های مرسوم مبارزه را تغییر داده و چشم انداز های تکنولوژیکی و سیاسی دنیا را متحول نمودند.
در ادامه قصد داریم، شما را با  سلاح پیشرفته دنیا که ظرف ۱۵ سال اخیر ساخته شده اند، آشنا نمایید.


۱- بمب های نفوذگر کشتار انبوه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۱۱

ابرجنگنده های بی‌رقیب در جهان

 

جدای از مهارت و تجربه یک خلبان در هدایت و استفاده بموقع از توانایی‌های جنگنده‌ها، عواملی چون جنگ افزار و قدرت و تنوع حمل تسلیحات، سرعت و امکان طی مسافت زیاد با نخستین سوختگیری، قدرت مانور، نرم‌افزار‌ها و فن‌آوری‌های مدرن الکترونیک در سیستم ناو‌بری و هدف‌گیری سانتی‌متری از سایر امکاناتی است که به شکل خارق‌العاده به کمک خلبان می‌آید تا بتواند از یک جنگنده هیولایی برای دشمن بسازد. در اینجا فهرست ده جنگنده بی‌رقیب را در حال حاضر (سال ۲۰۱۴‌) به شما معرفی می‌کنیم.

 

11.  (Chengdu J-10 (China: چنگدو جی-۱۰ یک هواپیمای جنگنده چندمنظوره است که توسط شرکت چنگدوی چین برای ارتش چین طراحی و تولید شده است. این هواپیما، که در غرب به نام «اژدهای نیرومند» معروف است، می‌تواند به طور هم‌زمان به عنوان یک جنگنده و یک بمب‌افکن سبک ایفای نقش کند. این هواپیما برای اجرای عملیات در هرگونه شرایط آب و هوایی در شب و روز طراحی شده است.طراحی این هواپیما در اواخر دهه ۱۹۸۰ به عنوان پاسخی به دو جنگنده میگ-۲۹ و سوخو-۲۷ شوروی آغاز شد. جی-۱۰ در سال ۱۹۹۸ اولین پرواز خود را انجام داد و تولید انبوه آن از سال ۲۰۰۲ آغاز شد. پاکستان هم سفارش ۱۵۰ فروند از این جنگنده را داده است که ۳۶ فروند نخست در سال ۲۰۱۲ تحویل شد.بهای هر فروند بیش از ۴۰ میلیون دلار.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۰۷

الحیات: باید از ایران به 4 دلیل شکایت کنیم!

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۰۴

جشن «گُلونَی» در فلک‌الافلاک برگزار شد

 

سومین جشن «گُلونَی» با حضور حدود سه‌هزار نفر از علاقه‌مندان در باغ گلستان قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد برگزار شد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۰۳

مدرک‌هایی برای دم کوزه!

 

طبق آماری که در سال ۱۳۹۲ منتشر شد، حدود ۹/۵ میلیون نفر جمعیت دارای تحصیلات عالی یا در حال تحصیل را مردان تشکیل می دادند که تعداد ۳/۲ میلیون نفر یعنی حدود ۳۹ درصد آنان، غیر فعال بودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۱۸

(تصاویر) لحظات اعلام حکم اعدام مرسی

 

دادگاه جنایی قاهره “محمد مرسی”، رئیس جمهوری برکنار شده و «یوسف قرضاوی»، مفتی سرشناس و رهبر معنوی اخوان المسلمین را به اعدام محکوم کرد.

 

 
 
به گزارش داریا نیوز ، دادگاه کیفری قاهره شنبه حکم اعدام “محمد مرسی”  رئیس جمهور مخلوع مصر،”محمد بدیع “رهبر اخوان المسلمین، “سعید الکتاتنی”، “خیرت الشاطر “و البلتاجی” و شمار دیگری از رهبران اخوان المسلمین و همچنین یوسف قرضاوی را برای تأیید به مفتی مصر ارجاع کرد.
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۱۵

کشتی ایرانی حامل کمک‌های بشردوستانه برای یمن وارد خلیج عدن شد/یک کشتی نظامی بیگانه در تعقیب کشتی ایرانی

 

در حالی که کشتی ایرانی که حامل کمک‌های بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران برای مردم یمن است، به خلیج عدن رسیده است برخی منابع اعلام کرده اند این کشتی از لحظه ورود با تعقیب یک کشتی نظامی بیگانه مواجه شده است.

 

 
 

به گزارش داریا نیوز ،خبرنگار شبکه خبری العالم که همراه کشتی ایرانی عازم یمن شده است،اعلام کرد: کشتی ایرانی حامل کمک های بشردوستانه وارد خلیج عدن شد و به زودی از باب المندب خواهد گذشت و وارد دریای سرخ خواهد شد و در بندر الحدیده یمن لنگر خواهد انداخت.

این در حالی است که این کشتی از لحظه ورود به خلیج عدن با تعقیب یک کشتی نظامی بیگانه مواجه شده است.

عبدالرحمن راجح خبرنگار العالم مستقر روی کشتی صبح امروز( یکشنبه ) تاکید کرد که هویت کشتی نظامی که با فاصله از کشتی ایرانی حرکت می کند تاکنون مشخص نشده است.

برخی ناظران از احتمال آمریکایی بودن کشتی تعقیب کننده خبر می دهند ، موضوعی که تاکنون از سوی نهادهای رسمی و مستقل تایید نشده است.

کشتی ایرانی روز دوشنبه این هفته بندر عباس را به مقصد بندر الحدیده در غرب یمن ترک کرد و حامل ۲۵۰۰ تُن مواد غذایی و پزشکی و لوازم دیگر است و ده ها فعال حقوقی، پزشک و خبرنگار ازکشورهای مختلف آن را همراهی می کنند.

ایران درباره تعرض به کشتی خود هشدار داده و با بازرسی آن توسط سعودی ها مخالفت کرده است و اعلام می کند که این کشتی در آب های بین المللی و براساس قوانین بین المللی حرکت می کند.

حسین امیر عبداللهیان معاون امور عربی و آفریقائی وزیر امور خارجه ایران در تماس تلفنی با میخائیل باگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه از عربستان به علت جلوگیری از انتقال کمک های بشردوستانه به یمن انتقاد کرده بود.

عبداللهیان اعلام کرد که آتش بس مورد ادعای عربستان کاملاً صوری است و سعودی ها مانع اجرای می شوند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۱۰

 

بهترین نقطه آنتن دهی مجلس

 

 
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۰۹

کاریکاتور : ژنرال به سلطان پیوست!

 

تیم فوتبال استقلال تهران با هدایت امیر قلعه‌نویی نتوانست فصل خوبی را پشت سر بگذارد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۰۸

تصویری تکان‌دهنده از یک شهید مدافع حرم

 

این شهید عزیز قبل از اینکه روحش برای همیشه به آسمان پرواز کند انگشت در خون خود زد و نوشت: «سقطنا شهداء و لن نرکع. انظروا دمائنا و تابعوا الطریق».

 

 به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از شهدای حزب‌الله لبنان که برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم زینب کبری(س) راهی سوریه شده بود در راه مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

این شهید عزیز قبل از اینکه روحش برای همیشه به آسمان پرواز کند انگشت در خون خود زد و نوشت: «سقطنا شهداء ولن نرکع. انظرو دمائنا و تابعوا الطریق» یعنی: در خون خود غلتیدیم و هیچگاه تسلیم نخواهیم شد. به خون ما بنگرید و راهمان را ادامه دهید.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۰۷

حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی بخوانند

 

حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی در صورت اعتراض می توانند از پنجم خرداد به مدت یک ماه درخواست اعتراض خود را ثبت کنند.

 

به گزارش ایسنا، وزارت کار در اطلاعیه ای اعلام کرد: آن دسته از شهروندانی که براساس تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۳۹۴ افراد غیرنیازمند تشخیص داده و یارانه آنها قطع شده است، در صورت اعتراض می توانند از روز سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ به مدت یک ماه به آدرس الکترونیکی که اعلام می شود، مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

به موجب این اطلاعیه، فرآیند بررسی اعتراضات (از ثبت درخواست تا پاسخ) کاملا غیرحضوری بوده و کمیسیون موضوع ماده ۱۰ قانون هدفمندکردن یارانه ها پس از بررسی اعتراض افراد در صورت استحقاق، پرداخت یارانه آنها را مجدد برقرار خواهد کرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۰۵

 

مدیرعامل سابق پرسپولیس سکوتش را شکست

مدیرعامل سابق پرسپولیس سکوتش را شکست

 

علیرضا رحیمی پس از جدایی از پرسپولیس و حضور در راه آهن برای اولین بار به گفت و گو نشست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۰۴

هبر انقلاب در دیدار اعضای کنگره گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد مطرح فرمودند

تجربه فراوان انگلیس در برانگیختن تعصبات شیعه و سنی علیه یکدیگر

آمریکا ضد هر چیزی است که نشانی از اسلام دارد

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند آمریکایی‌ها ضد هر چیزی هستند که نشانی از اسلام دارد و برای‌شان نیز فرقی میان شیعه و سنی وجود ندارد و مسائلی نظیر مذهب و قومیت برای آنها بهانه‌ای برای اختلاف‌اندازی است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۰۲
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۱۸