نینوا

سایت رسمی مداح اهلبیت حاج عباس کوثری پور

نینوا

سایت رسمی مداح اهلبیت حاج عباس کوثری پور

اینجا سنگر نبرد جنگ نرم دشمن است ... اگر دیروز دشمن به خاک ما تجاوز کرد امروز به قلب ما و عزیزانمان تجاوز کرده ... اگر دیروز دشمن تا خرمشهر پشرفت امروز تا اتاق های جوانان ما پیشرفته ... اسلحه به دست بگیر و دشمن را از خرمشهر دلت و دل جوانان کشورت بیرون کن ...

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

 

 

در پیاده روی اربعین، حمل کودکان به کمک جعبه میوه میان عراقی‌ها مرسوم است

 

 

 

خدمات‌رسانی به زائران در موکب عزاداری توسط یک کودک عراقی

 

 

مشارکت کودکان در کاشت 5 هزار اصله درخت در مسیر نجف تا کربلا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۳ ، ۱۰:۳۵

بسم الله الرحمن الرحیم

هیئت ادب دارد ، ادب آداب دارد

در اولین قدم از حرف حساب هیچ موضوعی رو بهتر از بررسی هویت خودمون ندیدیم ، پس گفتیم که با دوستان جمع بشیم و قبل از هر چیز یه خود شناسی خوب داشته باشیم به همین خاطر موضوع انتخابی رو آداب هیئت قرار دادیم تا انشاالله هیئت رفتن و هیئت داری مون بیشتر مورد توجه حضرات معصومین علیهم السلام قرار بگیره ، ما میخواهیم ببینیم توی هیئت رفتن و توی هیئت داری مون با آنچه که مورد رضایت اهل بیت علیهم السلام قرار دارد چقدر تطبیق داریم خیلی ها فکر میکنن هیئت رفتن همینجوری سرسری و باری به هر جهته و یا هیئت گرفتن بزن درروییه خیلی ها هم از اون ور پشت بوم میافتن و آنچنان قانون هایی وضع میکنن که طرف فکر میکنه  مال پدریشونه هیئت ومداحی توهیئت . حالا به هر ترتیب بیاید با هم نظراتمون رو راجع به هیئت مذهبی و آداب و ادب اون بیان کنیم تا تهش ببینیم که هیئت رفتن و هیئت گرفتنمون برای امام حسینه یا برای پیاده کردن سلایق خودمون.مسئولین محترم هیئت ایادر جایگاهی که قردارید برگرفته از ابروی دستگاه امام حسین نیست عشق وعلاقه ای که دارید از ارادت به امام حسین نیست پس چرابه خودتان اجازه کاری رامیدهید که در شان منزلت امام حسین ودستگاه عزاداری امام حسین نیست ایا در جایگاهی هست کسی که بتواند عزادار امام حسین را از مراسم اقا بیرون کند مسئولین هیت اگر افدام به نوشتن کردم دلیلش این هست که بعداز 32 سال مداحی درمجالس اقا امام حسین دلم شکست ان هم به واسطه توهین مداح هیت اقای... به بنده حقیر که در حضور دیگر دوستان مداح .و مسئول اجرای مراسم ابراز داشتن ازمجلس امام حسین گم شو بیرون خیلی ها دوست دارن اینجامداحی کنن مداح اینجا من هستم واقعا...چه کسی شمارا دعوت کرده .راست میگفت واقعا....حرف من به ایشان این هست جناب اقای مداح ..... همه ما تو این دستگاه نوکریم مداح. نوکر مسئول هیئت .نوکره . هرکسی تواین دستگاه بیاد نوکر امام حسین اگر مورد قبول نوکری قراربگبره!!!!!!!!!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۳ ، ۰۴:۰۰

عزاداری محلی بوشهر، سالهاست جای خود را در کشور باز کرده است. امروزه همه شبکه های رادیویی و تلویزیونی کشور ساعاتی از برنامه های خود را در ایام محرم و صفر به این سبک عزاداری اختصاص می دهند. در این بین نقش مداحان و ذاکران اباعبداله در این مراسم پرشور، نقش اصلی و بارز است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۳ ، ۰۳:۰۵

در پی توصیه اکید رهبر انقلاب در خصوص عدم برهنه شدن حین سینه زنی، تعدادی از مداحهای حسینی با صحبت در هیات های خود عمل به توصیه رهبری را بر خود فرض دانستند؛
 

حاج مهدی سلحشور

وی که در هیات ثارالله قم مشغول عزاداری و مداحی است در ابتدا با اعلام عمومی این مطلب و توصیه اکید رهبری، ضمن عمل به این توصیه از طراحی پیراهن های عزا برای هیات خبر داد و از عزاداران حسینی خواهش کرد که در هنگام عزاداری و سینه زنی برهنه نشوند.

میثم مطیعی

نقل قول اصلی رهبری در خصوص این مورد از میثم مطیعی مداح هیات دانشگاه امام صادق نقل شد و البته از همان ابتدا نیز به علت جو دانشجویی هیات مزبور برهنه شدن هنگام سینه زنی در این هیات آنچنان عرف نبود و البته بعد از فرمایش رهبری نیز در دستور کار هیات قرار گرفت

حجت الاسلام انجوی نژاد

وی که مسولیت کانون فرهنگی پرطرفدار  رهپویان وصال در شیراز را بر عهده دارد اولین استفتاء و سوال مکتوب در اینخصوص را از آیت الله خامنه ای به عنوان مرجعیت دینی انجام داد که این موضوع به صورت اکید در هیات این کانون رعایت می شود

عبدالرضا هلالی

دو روز گذشته وی با سخنرانی مبسوط در هیات الرضا عمل به توصیه رهبری را موکدا بر خود فرض دانسته و به صورت نمادین مداحی روز مربوطه را بدون برهنه شدن توسط حامیان پرشور خود برگزار کرد و خواستار کار فرهنگی در این زمینه شد

سعید حدادیان

"لبیک سعید حدادیان" به توصیه رهبری با این نکته که "بنای ما این است که مرّ بیانات مقام معظم رهبری (حفظه‌ الله تعالی) إن‌شاء‌الله تا جایی که خدا به ما توان بدهد، اجرا می‌کنیم." کامل شد و وی از سفارش تی شرتهایی در اینخصوص خبر داد

محمود کریمی

محمود کریمی هم با موضع گیری مثبت به این موضوع گفت :فتوای رهبری اینست که برهنه شدن از لحاظ فقهی حرام نیست ولی ایشان بیان داشتند اصراری برای برهنه شدن در هیئت نداشته باشید که ما هم اصراری نداریم و خود و اطرافیان مان هم برهنه نمی شوند.

البته در هیات رایت العباس و ثارالله مسجد الهادی که محمود کریمی مداحی میکند بجز اعضای کادر هیات، افراد دیگر همچنان برهنه سینه میزنند.

سیدمهدی میرداماد

با اینکه میرداماد هنوز اظهارنظر رسمی نکرده است اما در حسینیه ارشاد اصفهان برای سینه زنی کسی برهنه نمی شود

حاج قربان

هیات حاج قربان نیز با پخش تی شرت در بین اعضای هیات و شرکت کنندگان در مراسم عزاداری و نیز برهنه نشدن اعضای اصلی هیات توصیه رهبری را در دستور کار قرار داد اما صحبتی در خصوص برهنه نشدن کامل در هیات مزبور انجام نشده است.

با این حال هنوز از مداح های بزرگ دیگری همچون حاج منصور ارضی، محمدرضا طاهری، حسن خلج، بنی فاطمه، سیب سرخی و ... در خصوص تمکین و اظهارنظر در خصوص توصیه رهبری، چیزی منتشر نشده است؛

هرچند باید دید مداح بزرگی همچون منصور ارضی که در خصوص عمل به فرمایشات رهبری در سال 89 اینچنین می گوید:«چرا حضرت آقا فرمودند ایرانی‌ها باید 9 دی و عاشورا را بزرگ بدارند و از آن مواظبت کنند؟ برای اینکه دشمنان بدانند ما حسینی هستیم و باید مجالس حضرت اباعبدالله‌(ع) را بهتر و محکم‌تر از گذشته با اشعار خوب با مضامین ارزشمند و مقتل خوانی صحیح گرم و حفظ کرد و دور از چشم نامحرمان باید لخت شوید و سینه بزنید تا چشم دشمنان اسلام و انقلاب کور شود.»آیا در خصوص توصیه رهبری در خصوص برهنه نشدن نیز به صراحت موضع گیری خواهد کرد؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۳ ، ۰۲:۵۲

واقعا عشق به ابا عبدالله هستش یا.....

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۳ ، ۰۲:۱۵

 


 

madah

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۳ ، ۰۲:۱۲

متاسفانه در هیاهوی مد و فشن نوع پوشش و لباس دختران و زنان ایرانی رنگ عوض کرده و لشکری از رنگ و مد که هدفش تمسخر زیبایی زن ایرانی است را هدف گرفته . زن ایرانی اصیل هیچگاه در اینگونه پوشش زیبایی ندارد …….

 

s

s1

s2

s3

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۳ ، ۰۲:۱۱
حبیب در تهران چه مى‏کند؟
حبیب در تهران چه مى‏کند؟
و شگفت‌‏آور بود؛ شگفت‏آور از آن جهت که او در سال‏هاى نه‏چندان دور، ترانه‏هایى که اسم «سیاسى» با کلیپ‌های بعضاً مبتذل روى آنها گذاشته شد را اجرا کرده بود و... حالا خبر حضور او در تهران شنیده می‌‏شود! و شگفتى وقتى به اوج رسید که عنوان شد او احتمالاً در داخل کشور کنسرت خواهد داشت و براى برگزارى این کنسرت‏ها چند «امضا»ى مهم پاى چند درخواست نقش بسته و از چند ناحیه خاص هم «قول مساعدت» داده شده است!
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۳ ، ۰۲:۰۸

طولانی ترین بمباران تاریخ ایران در زمان جنگ/بی مهری با مقاومت مردمی اندیمشک+تصاویر

     
 صحنه‌های تکان دهنده بمباران اوج وقاحت دشمن را به تصویر می‌کشد جسدهای کنار خیابان، قطعات جدا گشته از بدن، گوشت های چسبیده به دیوار‌ها همه و همه آینه صیقل شده شهر را ترک دار کرده است، آوار‌های فرو ریخته که در میان، آن نسترن‌های خون آلود گرفتار آمده اند، حاکی از پرپر شدن شقایق های بیشماری است که شهر را با خون خویش رنگین ساخته اند، صدای آمبولانسها لحظه‌ای قطع نمی‌شود، دیگر نظاره آن لاله‌های پرپر کار آسانی نیست...!

 

به گزارش رهیاب نیوز حضرت آیت الله خامنه‌ای که در آن زمان عهده دار ریاست جمهوری اسلامی بودند، طی سخنانی در اولین نماز جمعه پس از بمباران اندیمشک این چنین صحنه را ترسیم نمودند که: «صدام در اندیمشک قصابی کرد».

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۳ ، ۲۱:۳۶