نینوا

سایت رسمی مداح اهلبیت حاج عباس کوثری پور

نینوا

سایت رسمی مداح اهلبیت حاج عباس کوثری پور

اینجا سنگر نبرد جنگ نرم دشمن است ... اگر دیروز دشمن به خاک ما تجاوز کرد امروز به قلب ما و عزیزانمان تجاوز کرده ... اگر دیروز دشمن تا خرمشهر پشرفت امروز تا اتاق های جوانان ما پیشرفته ... اسلحه به دست بگیر و دشمن را از خرمشهر دلت و دل جوانان کشورت بیرون کن ...

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سحر قریشی که در سالهای پیش به دلایلی ممنوع الکار شده بود اینک با قدم نهادن به سالن های زیبایی به حرفه جدیدی به نام مدل صورت پناه آورده که به نظر می رسد در این کار نیز کمی تا قسمتی موفق بوده است اما به راستی جامعه هنری ما با روی آوردن به چنین کارهایی و سوء استفاده از شهرت خود سعی در اثبات چه چیزی دارند؟
بدون شک فعالیت این روزهای بازیگران و گرایش آنان به افزایش شهرت خود به هرقیمتی می تواند دنیای هنر را دچار مشکلات زیادی کند چراکه دریچه هنر هفتم نیاز مبرمی به داشتن ستاره هایی فارغ از خودنمایی و هنجارشکنی دارد.
به طور حتم بازیگران در کشوری اسلامی که پرچم اسلام و مبارزه با استکبار را در منطقه به دوش می کشد باید محتاطانه و البته با پوشش مناسب تری وارد صحنه های اجتماعی شوند چراکه به دلیل کسب شهرتی که مدیون سینما هستند می توانند مبلغان خوبی در عرصه فرهنگ باشند اما متاسفانه این مهم کمتر محقق شده و شاهد اتفاقات نامیمونی در این عرصه توسط هنرمندان هستیم.
یقینا هنرمندان محبوب می توانند از شهرت خود به نحو مطلوبی استفاده کنند اما به دلایل نامعلومی به تبلیغ حیوانات خانگی، پوشش نامناسب و … می پردازند که هیچ جایی در فرهنگ و دین ما ندارند چراکه مردم متدین کشور علاوه بر دیدن فیلم های با کیفیت انتظار داشتن جامعه هنری سالم تری را دارند.
اما سالهاست حواشی پیرامون برخی از بازیگران و هنرمندان مجال توجه به سینما را از جوانان گرفته و آنان را به پیگیری این حواشی سوق می دهد به طوریکه هر روز در شبکه های اجتماعی شاهد جنجال های جدیدی از این قشر محبوب هستیم.
این درحالی است که امید آن می رود هنرمندان در فضای سالم هنری بدور از هرگونه حاشیه و گرایش به کارهای نامتعارفی چون مدلینگ به ساخت و پرداخت کارهای هنری با کیفیت بپردازند تا انتظار مردم فهیم کشور بیش از پیش برآورده شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی