نینوا

سایت رسمی مداح اهلبیت حاج عباس کوثری پور

نینوا

سایت رسمی مداح اهلبیت حاج عباس کوثری پور

اینجا سنگر نبرد جنگ نرم دشمن است ... اگر دیروز دشمن به خاک ما تجاوز کرد امروز به قلب ما و عزیزانمان تجاوز کرده ... اگر دیروز دشمن تا خرمشهر پشرفت امروز تا اتاق های جوانان ما پیشرفته ... اسلحه به دست بگیر و دشمن را از خرمشهر دلت و دل جوانان کشورت بیرون کن ...

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

۱۷ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

 

 

تحریریه این پایگاه خبری تحلیلی طرح “به احترام…. ” را بصورت پوستر تهیه نموده است و امیدوار است تک تک این پوسترها بدست مردم شریف ایران و مسئولین خدوم کشور برسد تا شاید ضمن اطلاع رسانی دقیق، سال ۱۳۹۴ آخرین سالی باشد که نام اندیمشک در تقویم کشور کم رنگ نوشته شده است!

 

داریا نیوز: علی دوستی- پایگاه خبری تحلیلی داریا نیوز بعنوان رسانه ای مستقل و اعتدالگرا وظیفه خود می داند حمایت همه جانبه ای از ثبت حماسه ۴ آذر ۶۵ مردم اندیمشک در تقویم رسمی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشد.
تحریریه این پایگاه خبری تحلیلی طرح “به احترام…. “ را بصورت پوستر تهیه نموده است و امیدوار است تک تک این پوسترها بدست مردم شریف ایران و مسئولین خدوم کشور برسد تا شاید ضمن اطلاع رسانی دقیق، سال ۱۳۹۴ آخرین سالی باشد که نام اندیمشک در تقویم کشور کم رنگ نوشته شده است!
امید است با درایت مسئولان دولت تدبیر و امید و  به احترام شهدا، مردم ، آزادگان ، جانبازان ، دوکوهه یادگار سرداران شهید، شیرزنان و دلیر مردان این شهر شمالی خوزستان  که بعنوان سنگربانان کرخه و دز شناخته می شوند و ایثار و فداکاری آنان در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست، نام اندیمشک در تقویم سال ۹۵ پر رنگ و خوانا نوشته شود.انشاا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۴ ، ۰۸:۱۹

621413 اب روان          621414 دختری خسته            621415     دختری گرداسب حسین  

621418 غرقه بخون      621419 مانده تنها حسین        621420     سنگ کین 

621421  سری برنیزه    621422  یارب به کربلا اب روان قیمت جان شد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۴ ، ۰۸:۱۲

 

 

 

انصراف مشتریان از وام ۲۵ میلیونی خودرو جدیدترین خبر داغ شده در فضای مجازی است که هنوز مسئولان خودروساز نسبت به آن اظهار نظر نکرده اند، ضمن اینکه کاوه خاکسار کارشناس صنعت خودرو اخیرا در گفت‌وگو با صدا وسیما فروش ۱۱۰ هزار خودرو را غیرواقعی و جنگ روانی خودروسازان عنوان کرد.

 

موج جدید انصراف مشتریان از وام 25 میلیونی خودرو صحت دارد؟به گزارش میزان، با انصراف مشتریان از وام ۲۵ میلیون تومان، برخی از نمایندگی ها اقدام به ثبت نام  ظرفیت های خالی شده کرده اند که البته شرکت خودروسازی سایپا نسبت به آن اظهار کرده است و امکان تغییر نام و یا واگذاری امتیاز طرح ۲۵ میلیون تومانی را غیرممکن دانسته است.

معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا در خصوص امکان تغییر نام و یا واگذاری امتیاز در طرح تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی گفت: ثبت نام کنندگان اولیه در طرح تسهیلات ۲۵ میلیونی امکان تغییر نام و یا واگذاری امتیاز خود به اشخاص ثالث را ندارند.

وی افزود: چنانچه ضامن معرفی شده در اعتبار سنجی انجام شده فاقد صلاحیت تشخیص داده شود ثبت نام کنندگان می توانند با معرفی ضامن دیگری نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: در چند روز گذشته اعلام شده بود که امکان صلح یا واگذاری ثبت نام اولیه در این طرح وجود دارد که بدین وسیله این موضوع بدین شرح اطلاع رسانی می گردد.

وی گفت: فروش تمامی محصولات گروه سایپا در طرح ۲۵ میلیونی به پایان رسیده و مشتریان گرامی در صورت تمایل به خرید محصولات این گروه می توانند از سایر روشهای فروش بهره مند شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۴۵

 

 

 

داعش در مجله الکترونیکی خود عکسی را منتشر و ادعا کرد این عکس مربوط به بمبی دست ساز است که موجب سقوط هواپیمای روسی در شبه جزیره سینای مصر شد. در این عکس یک بطری در کنار وسیله ای که ظاهرا ابزار انفجاری است و یک کلید دیده می شود.

 

داعش: هواپیمای روسیه را در مصر با این بطری منفجر کردیم
گروه تروریستی داعش اعلام کرد ابتدا برای سرنگون کردن هواپیمای غربی در منطقه سینا برنامه ریزی کرده بود ولی پس از آن که روسیه حملات خود را در سوریه آغاز کرد، هواپیمای روسی را هدف گرفت.

 

به گزارش «داریا»، داعش در مجله الکترونیکی خود عکسی را منتشر و ادعا کرد این عکس مربوط به بمبی دست ساز است که موجب سقوط هواپیمای روسی در شبه جزیره سینای مصر شد.

در این عکس یک بطری در کنار وسیله ای که ظاهرا ابزار انفجاری است و یک کلید دیده می شود.

داعش همچنین عکسی از گذرنامه های شماری از مسافران روس را که در حادثه سقوط هواپیما جان باختند منتشر و اعلام کرد این گذرنامه ها را «مجاهدان» این گروه به دست آورده اند.

داعش همچنین اعلام کرد پس از پیدا کردن خلأ امنیتی در فرودگاه شرم الشیخ مصر، بمب را به داخل هواپیمای روسی منتقل کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۴۴

 

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از آغاز صدور یکروزه گذرنامه برای متقاضیان سفر به عتبات عالیات در مرکز شهرستان خبر داد.

 

 
داریا نیوز: سرهنگ حسین کهیایی گفت:به منظور آسان سازی روند صدور گذرنامه زائران اربعین حسینی، طی هماهنگی با مبادی ذیربط، صدور یکروزه گذرنامه برای متقاضیان عزیمت به عتبات عالیات از امروز چهارشنبه در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان آغاز شد.
وی اظهار داشت:زائران اربعین می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز نظیر اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی یا تاییدیه ثبت احوال، یک قطعه عکس ۶*۴ رنگی جدید با زمینه سفید و دیگر مدارک مورد نیاز به این ستاد مراجعه کنند.
سرهنگ کهیایی با بیان اینکه شهروندان بالای ۱۵ سال می بایست شناسنامه عکسدار ارائه کنند، افزود:شهروندان زیر ۱۵ سال سن می بایست گواهی اشتغال به تحصیل، دفترچه بیمه یا گذرنامه عکسدار ارائه کرده و اجازه محضری برای بانوان متأهل از سوی همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال از سوی پدر یا قیم قانونی آنان الزامی است.
فرمانده انتظامی شهرستان آبادات تصریح کرد:از هر متقاضی مبلغ ۷۵۰،۰۰۰ ریال معادل (۷۵ هزار تومان) برای صدور گذرنامه با پرداخت الکترونیکی از طریق کارت های عضو شبکه بانکی اخذ می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در پایان سخنانش گفت:بر اساس برنامه ریزی، مدارک متقاضیان در صبح هر روز جمع آوری شده و پس از ثبت در سامانه های ناجا، بعداز ظهر همان روز صادر شده و روز بعد نیز گذرنامه ها تحویل متقاضیان می شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۲۸
 

 

 

مسلمانان، متمدن هستند و این چیزی است که از الازهر شریف آموختیم و برگرفته از سنت پیامبر اکرم (ص) است. بنابراین اسلام پیرامون سه محور می چرخد، سازندگی، آبادانی و تمدن.

 

شوقی علام مفتی مصر گفت: گروه تروریستی داعش تفسیری اشتباه از پنجاه آیه قرآن کریم ارائه و از آن استفاده کرده است.

 

به گزارش «داریا» به نقل از پایگاه خبری «عربی ۲۱»، شوقی علام مفتی مصر گفت: «پیام اسلام، رحمت و مهربانی برای جهانیان است اما اکنون با این ویرانی ها و خرابکاریها و ترس و وحشت ناشی از عملیات تروریستی در همه جهان که به اسلام نسبت داده می شود و رنج و محنت مسلمانان از تبعات این عملیات، دیگر خبری از رحمت و مهربانی نیست».

به نوشته این پایگاه وی افزود: تشکیلات (تکفیری صهیونیستی) داعش پنجاه آیه از قرآن کریم را اشتباه تفسیر و از آن استفاده کرده است.

بر پایه این گزارش، روزنامه «المصری الیوم» سخنان مفتی مصر را که در میزگردی فرهنگی تحت عنوان «شیوه و رویکرد الازهر در تصحیح مفاهیم اشتباه» مطرح شده، نقل کرد و نوشت: شوقی علام گفت: الازهر راه را برای مردم روشن و پیام اسلام را ابلاغ می کند» . وی افزود: هیچ فارع التحصیلی از الازهر وجود ندارد که تروریست باشد.

علام گفت: «پیگیری کننده افکار تندروها در می یابد که توجیهات آنها (تندروها) با رویکرد الازهر شریف و شریعت اسلام هیچ مطابقتی ندارد برای اینکه رویکرد الازهر به منظور تحقق منافع مردم در زمان حال و آینده و در دنیا و آخرت تبیین شده است». وی تصریح کرد: الازهر در هدف و غایت خود به منزله پیام اسلام در جهان است و ابزاری است از ابزارها که این رویکرد علمی را به جهان منتقل می کند».

مفتی مصر در ادامه گفت: آمارهایی را مرکز صدور فتوا صادر کرده که بر اساس آن، گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش تفسیری اشتباه از پنجاه آیه قران کریم ارائه و از آن استفاده کرده داده است که غیر از تفسیر ارائه شده از سوی الازهر شریف است. وی افزود: مسلمانان، متمدن هستند و این چیزی است که از الازهر شریف آموختیم و برگرفته از سنت پیامبر اکرم (ص) است. بنابراین اسلام پیرامون سه محور می چرخد، سازندگی، آبادانی و تمدن.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۲۶

 

 

 

فرمانده اسبق نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه عبور موشک‌های روسیه به شدت به ضرر ایران بود، تاکید کرد: ایران نباید اجازه این کار را به روسیه می‌داد و باید نسبت به این اقدام اعتراض می‌کرد و اکنون نیز نباید اجازه چنین کاری را به روسیه دهد، زیرا این اقدام به مفهوم نا امن شدن آسمان ایران برای پرواز هواپیماهای عبوری از فضای ایران است.

 

 
سردار علایی

 

 
 

به گزارش داریا به نقل از خبرآنلاین، سردار حسین علایی در نشست علمی حضور روسیه در سوریه و تاثیر آن بر منافع و امنیت ملی ایران که توسط انجمن علوم سیاسی ایران با همکاری پژوهشکده مطالعات استراتژیک خاورمیانه برگزار شد، گفت: بحران‌هایی که در منطقه خاورمیانه پس از جنگ عراق با ایران از جمله حمله عراق به کویت آغاز شده است، منجر به ظهور تروریسم جدیدی در منطقه و تغییرات موازنه قوا و بر هم خوردن معادلات منطقه‌ای شده که همه آنها منجر به مداخلات نظامی قدرت های بین المللی و منطقه ای گردیده است.

وی ادامه داد: وقتی عراق به کویت حمله کرد، امریکا با حضور و حمله نظامی، عراق را از کویت بیرون کرد. پس از آنکه عراق در درون خود تسلیم نشد، امریکایی‌ها برای سرنگونی صدام از مداخله گسترده نظامی استفاده کردند. به محض آنکه تحولاتی در جهان عرب به‌نام بیداری اسلامی یا بهار عربی اتفاق افتاد، همه قدرت‌های سلطه جو برای مهار این حرکت‌ها وارد عمل شدند و این مهار از طریق مداخله نظامی صورت گرفت تا با این شیوه، صحنه بهم‌ریختگی دولت‌ها در این منطقه و گذار از دولت‌های دیکتاتوری به دولت‌های جدید مدیریت شده و اجازه ندهند دولت های جدید بر اساس آراء مردم شکل بگیرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۱۸

 

 

 

سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه،از انهدام یک گروه تروریستی داعشی در این استان خبر داد.

 

 
 

سپاه پاسداران،از انهدام یک گروه تروریستی داعشی در کرمانشاه خبر دادسرهنگ محمد کلانتری  در گفت‌وگو با  خبرگزاری میزان، ضمن تایید این خبر گفت: اعضای چند تیم از گروه تروریستی داعش توسط سپاه و وزارت اطلاعات بازداشت شدند.

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه افزود: با همت نیروهای امنیتی و انتظامی امنیت کامل در کرمانشاه بر قرار است و هیچ نگرانی از جهت حفظ امنیت در این استان وجود ندارد.

انتهای پیام/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۱۳
 

 

خطری که به سرعت در حال گسترش است؛

 

داعش به شما تلقین می کند که می‌توانید جهان پیرامون خود را تغییر دهید و آنگاه آن را آنگونه که مورد پسندتان است بازسازی کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۱:۴۴

 

 

 

عکسی که این روز‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود در برگیرنده ۶ تصویر از سیاستمدارانی است که زمانی لباس نظامی پوشید‌ه‌اند.

 

 
به گزارش داریا به نقل از خبر آنلاین، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی،علی لاریجانی، علی شمخانی، محمود احمدی نژاد، حسن روحانی و محسن رضایی در این عکس دیده‌ می‌شوند.

 

حسن روحانی ، محسن رضایی و هاشمی رفستجانی در لباس رزم
 
برچسب ها :
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶

 

 

 

 

امروز بخشی از داعش در شمال افغانستان است و علاقه‌مند نزدیکی به مرزهای ایران بود ولی ملت ایران هم مطمئن باشند که فرزندانشان در ارتش، سپاه و نیروی انتظامی آماده هستند.

 

 
 

 فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: قبل از رسیدن دشمن به مرز، اقداماتش خنثی خواهد شد و داعش مطمئن باشد که اگر کوچکترین غلطی کند با پاسخ تند و کوبنده ایران همراه خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۳

فرمانده کل سپاه پاسداران

 

 

 

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بدون تردید می‌توان گفت اگر شهید همدانی نبود در ماجرای دو سه سال پیش، دمشق سقوط کرده بود و معلوم نبود که جبهه مقاومت با چه وضعی مواجه می‌شد.

 

 ۲

داریا: سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت سردار شهید حسین همدانی، درباره ویژگی‌های شهید همدانی، گفت: یکی از ویژگی‌های برجسته شهید همدانی اخلاق مهربان، خوب، مردم‌داری و صداقتش بود که این ویژگی‌ها وی را نسبت به دیگر سرداران شهید ما برجسته‌تر کرد و بدرقه باشکوه مردم تهران و همدان نیز بیانگر همین مسئله بود.

وی افزود: نقش سردار شهید همدانی در مقاومت سوریه برجسته بود. وی اولین فرمانده‌ای بود که در شکل‌گیری مقاومت سوریه نقش تعیین‌کننده‌ای داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: بدون تردید می‌توان گفت اگر شهید همدانی نبود در ماجرای دو سه سال پیش، دمشق سقوط کرده بود و معلوم نبود که جبهه مقاومت با چه وضعی مواجه می‌شد.

سرلشکر جعفری گفت: همه رزمندگان چه ایرانی و چه غیرایرانی که در حال تلاش و کار مستشاری هستند، نقش تعیین‌کننده‌ای دارند.

وی در پاسخ به این سؤال “به‌نظر شما شهادت سردار شهید همدانی در امنیت داخلی چه نقشی ایفا می‌کند؟” گفت: بدون تردید یک اثر مستقیمی که می‌گذارد این است که در کشوری مثل سوریه با این بافت جمعیتی، مذهبی و قومی وقتی کارشان پیش نمی‌رود و اهداف‌شان محقق نمی‌شود، اثر مستقیم روی امنیت ما نیز خواهد گذاشت و همه احساس می‌کنند این مسئله همبستگی تنگاتنگی با ما دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۱

 

 

 

دو عکس از سردار سلیمانی در اینترنت منتشر شده که او را کنار یکی از مخالفان داعش و عضو فهرست سیاه آمریکا نشان می‌دهد.

 

 

به نقل از وب سایت «تریت ماتریکس»، پس از تکذیب خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حلب، دو عکس از وی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که سردار ایرانی را کنار «اکرم الکعبی»، فرمانده حرکه النجباء، یکی از مهمترین گروه‌های نظامی که در عراق علیه نیروهای آمریکایی می‌جنگد، نشان می‌دهد.

سردار سلیمانی در کنار دشمن شماره یک داعش + عکس

اکرم الکعبی دو عکس از ملاقات و هم‌نشینی با سردار سلیمانی بر روی صفحه رسمی گروه حرکه النجباء در فیس بوک منتشر کرده است. در این تصاویر هر دو فرمانده کنار یکدیگر نشسته‌اند و گفتگو می‌کنند. این تصاویر در محلی که احتمال می‌رود شمال شهر حلب باشد ثبت شده‌اند. این فرمانده و گروه نظامی وی در فهرست تروریست‌های تحت تعقیب آمریکا قرار دارند.

سردار سلیمانی در کنار دشمن شماره یک داعش + عکس

گروه نظامی حرکه النجباء از یک ماه پیش برای حمایت از «بشار اسد» به این کشور آمد. اکرم الکعبی در این مدت ضربات سختی به مواضع داعش در حلب وارد کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۱:۱۹

 

 

 

شهدایی که علی دایی از آنان نام برد را بشناسید+عکس

 

 
خبرگزاری فارس: شهدایی که علی دایی از آنان نام برد را بشناسید+عکس

 

 به گزارش داریا به نقل از مشرق، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ خواستار نامگذاری یکی از هفته‌های رقابتهای لیگ برتر به نام دو فوتبالیست شهید شد. در این مطلب، به نحوی گذرا با این دو شهید آشنا خواهیم شد.

 

سروان خلبان شهید ابراهیم بازرگان، عقاب تیز پروازی از دیار شیراز بود. او فوتبالیست ماهر و تیزی بود.

 

 

 

 

 

 

وی از خلبانان شجاع F 5E بود که در یک پرواز Scramble بر فراز اهواز مورد اصابت موشک هواپیمای عراقی قرار گرفت و به شهادت رسید.

 

شهید بازرگان بعنوان اسکارمبل از پایگاه چهارم به پرواز درآمد و با دو میگ ۲۱ درگیر شد در حالی که در تعقیب یکی از میگ‌ها بود هدف موشک R-13 میگ دیگر قرار گرفت و متاسفانه فرصت اجکت کردن پیدا نکرد.

 

شهید عباس (امید) نسترن  هم در خرداد ۱۳۴۸ و در بوشهر به دنیا آمد. او در اسفند ۱۳۸۵ در بوشهر به شهادت رسید.

 

شهید نسترن فرزند مرحوم عبدالخالق نسترن در خردار سال ۱۳۴۸ در کوی دهدشتی شهر بوشهر در یک خانواده متعصب مذهبی چشم به جهان گشود. وی بوسیله پدربزرگش حاج مرتضی که شخصی متدین و با تقوی بود از همان دوران طفولیت به مسیر مسجد و در جهت یادگیری احکام الهی سوق داده شد.

 

 

 

 

 

در سنین ۶ تا ۸ سالگی در بزرگ مردی از سلاله ی پاکان و نیاکان مرحوم حاج عبدالرسول خرم کسب فیض نمود و بعلت هوش سرشار از تلاش مستمر خود قرآن را به ترتیب شایسته ای فراگرفت. او در تمام مقاطع تحصیلی شاگردی ساعی و موفق و در تمام ابعاد زندگی انسانی متکی به خود، تلاشگر و متعهد بود. همه اصول رفتار و اخلاقیات او برگرفته از یک سری ریشه های اخلاقی، مذهبی و ارزشهای درونی بود و چون حرکاتش بر مبنای این ارزشها و باور ها بود کمتر تحت تاثیر آدم های خوب و بد اطراف خود قرار می گرفت و با بهره برداری از علم قرآن جهت گسترش فضائل اخلاقی اقدام به برگزاری کلاس های قرآن در محافل گوناگون و مساجد مختلف از جمله مسجد قرآن، امیرالمومنین (ع) ، مسجد خاتم الانبیاء، دراالقرآن و مدارس شهر بوشهر و در جاهای متعدد دیگر نمود.

با توجه به غنای فرهنگی و تربیتی دین اسلام بچه ها را در سنین مختلف گرد هم جمع می کرد و به آنها متذکر می شد که اسلام به تمام ابعاد زندگی ما انسانها توجه دارد. و برنامه های لازم را برای سعادت و سربراه شدن بچه ها و جوانان هر محله ای در قالب آموزه های دینی، اردوهای ورزشی، آموزش قرآن و یا کتاب های داستانی در اختیارشان قرار می داد و سرانجام در تاریخ ۱۰ اسفند سال ۱۳۸۵ دعوت حق را لبیک گفت و در جوار حضرت حق آرمید.

 

خصوصیات اخلاقی شهید نسترن از زبان همسر:

 

به نام خدا بنده ، بنده عدومی هستم همسر شهید عباس(امید) نسترن. نزدیک به ۱۲ سال افتخار زندگی با ایشان را داشتم که حاصل زندگی مشترک من با امید یک پسر به نام امیر حسین و یک دختر به نام آلا است. راستش برای من این ۱۲ سال مثل لحظه ای بیش نبود، الان که تمام خاطرات زندگیم را با شهید مرور می کنم احساس یک خواب شیرین کوتاه بوده است من واقعاً امید را نشناختم و قدر او را ندانستم فقط می توانم بگویم امید یک انسان خالص به تمام معنا بود که تمام زندگی خودش را فقط صرف کمک به مردم می کرد. عاشق اهل بیت علیهم السلام بود و ارادت خاصی به امام حسین (ع) و حضرت زهرا (س) داشت. من بعد از رفتنش و خصوصاً زمان تشیع جنازه اش بعد از دیدن آن همه شور و احساسات مردم تازه فهمیدم چه گوهر گران بهایی را از دست داده‌ام.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۱:۱۸

 

 

 

میلیون ها عاشق، فارغ از هر نوع مذهب، رنگ و زبانی خود را از سراسر جهان به میعادگاه واحد یعنی کربلا می رسانند، تا در مراسم عظیم اربعین حسینی (ع) شرکت کنند.

 

داریا:
 
 

میلیون ها عاشق، فارغ از هر نوع مذهب، رنگ و زبانی خود را از سراسر جهان به میعادگاه واحد یعنی کربلا می رسانند، تا در مراسم عظیم اربعین حسینی (ع) شرکت کنند.

 

به گزارش تابناک خوزستان؛ در حالی ۱۵ روز دیگر در تقویم ها روز اربعین حسینی (ع) است که عاشقان آن حضرت که قصد دارند با پای پیاده به پیشگاه سرور و سالار شهیدان، مشرف شوند، به تدریج آغاز به حرکت کرده اند.

میلیون ها عاشق، فارغ از هر نوع مذهب، رنگ و زبانی خود را از سراسر جهان به میعادگاه واحد یعنی کربلا می رسانند، تا در مراسم عظیم اربعین حسینی (ع) شرکت کنند.

خیلی ها هم خدمت خالصانه به زائران حضرت ابا عبدالله را به زیارت نزدیک ایشان ترجیح داده اند، به هر نحوی شده خود را در مسیر حرکت کاروان های پیاده زوار قرار می دهند تا حتی با یک لیوان آب هم که شده، قدری از سختی سفر را برای آنان بکاهند.

مردم این مناطق زندگی کردن در مسیر تردد زائران حسینی (ع) را یک توفیق و موهبت الهی می دانند و با ایجاد موکب های عزاداری و پذیرایی از عاشقان امام حسین در مسیرهای منتهی به مرزها، ارادت خالصانه خود را به خاندان اهل بیت (علیهم السلام) ابراز می کنند.

تصاویر زیر تنها قطره ای کوچک از دریای خدمت به زائران در مسیر منتهی به مرز چذابه در غرب استان خوزستان است:

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۱:۱۶

 

 

 

استقبال زنان کرد عضو ارتش اقلیم کردستان عراق از وزیر دفاع آلمان – اربیل.

 

عکس: استقبال سربازان زن از خانم وزیر
 

برچسب ها :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۱۹

زمانی‌که کعبه توسط حضرت ابراهیم(ع) بازسازی شد، پس از ایشان و حضرت اسماعیل، نگهبانی و نگهداری از این خانه مقدس، به قبیله‌ جرهم سپرده شد که از یمن آمده بودند.

 

 

 

کلید خانه خدا

 
 

به گزارش داریا به نقل از مشرق، این قبیله پس از پیروزی و تسلط قبیله عربستانی «بنی خزاعه»، مجبور به ترک مکه شدند و این قبیله بت‌پرست که متعلق به جنوب عربستان بودند، کعبه را به محلی برای نگهداری بت‌هایشان تبدیل کردند، در این زمان آن‌ها خود کلیددار کعبه بودند.

بعدها در اواسط قرن پنجم پنجم میلادی، خاندان قریش (خاندان پیامبر اعظم) بر مکه تسلط یافتند، «قصی بن کلاب» رئیس قبیله قریش مسئولیت نگهداری از مکه و کلیدهای این مکان مقدس را به عهده گرفتند.

«قصی‌‌بن کلاب» پیش از مرگ، وظایفش را به دو پسرش «عبد الدار» و «عبد مناف» سپرد. در این میان وظیفه نگهداری و مراقبت کعبه به «عبد الدار» رسید.

پس از پیروزی مسلمانان بر مکه به رهبری حضرت محمد (ص)، ایشان شخصاً این خدمات را به عهده گرفتند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۰۸