نینوا

سایت رسمی مداح اهلبیت حاج عباس کوثری پور

نینوا

سایت رسمی مداح اهلبیت حاج عباس کوثری پور

اینجا سنگر نبرد جنگ نرم دشمن است ... اگر دیروز دشمن به خاک ما تجاوز کرد امروز به قلب ما و عزیزانمان تجاوز کرده ... اگر دیروز دشمن تا خرمشهر پشرفت امروز تا اتاق های جوانان ما پیشرفته ... اسلحه به دست بگیر و دشمن را از خرمشهر دلت و دل جوانان کشورت بیرون کن ...

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

بی براری کشتمه...

يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۱۵ ب.ظ

 

چرا با توجه به روشن بودن قانون و صراحت اساسنامه این موسئسه که دقیقا درج شده است “اعضا هیات امنا باید حتما خوزستانی باشند”، اعضایی غیر خوزستانی عضو هیات امناء این موسسه شده اند؟؟؟

سوالی که مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز حاضر به پاسخ دادن آن نیست.

خبرنگار داریا نیوز در کرج در این خصوص با افراد مطلع ای گفتگو کرده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:

یک مداح خوزستانی در خصوص اتفاقات این حسینیه می گوید: هر چند هیات امنای غیر خوزستانی حسینیه مخالف ثبت آن بودند ولی با توجه به اساسنامه و سند انتقال آن که در اختیار خوزستانی ها است خدا را شکر این اتفاف افتاد و حسینیه ثبت شد.

این مداح معروف گفت: یکی از خوزستانیهای مقیم تهران با حق ولایت مسولیت نظارت و انتخاب هیت امنا به  ایشان واگذار شده و سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز حق ندارد در کار این حسینیه دخالت کند.

یکی دیگر از افراد مطلع در این خصوص می گوید:

حسینیه هجرت جز محدود حسینیه های موجود در کشور هست متولی خاص دارد و در سند آن قید شده که متعلق به خوزستانیهای مقیم کرج { استان البرز } و فقط توسط خود خوزستانیها باید اداره شود البته خوزستانیهای مقیم کرج و از بین اعضای سینه زن خوزستانی خود “حسینیه خوزستانیها” باشند اما افراد سودجو در اداره آن دخالت کرده و قصد تصرف آنرا دارند.

وی ادامه داد: متاسفانه اداره تبلیغات اسلامی کرج سعی دارد این حسینیه ۳۰۰ میلیارد تومانی را تصرف کند و در اولین گام هیات امناء غیر قانونی بر روی کار آورده است!

عباس کوثری مسئول این حسینیه نیز در گفتگویی با خبرنگار داریا نیوز گفت: تمام دل خوشی خوزستانی های مقیم کرج این حسینیه است.ما در همه ی اعیاد و مراسمات مذهبی برنامه داریم و بحمدالله هر سال نیز پر شور تر و شلوغ تر از سال قبل است.

وی تصریح کرد: متاسفانه اداره تبلیغات اسلامی استان البرز به ناحق دست بر روی این حسینیه گذاشته و یک هیات امنا غیر خوزستانی به روی کار آورده است. در اساسنامه این موسسه نیز آمده است هیچ فرد غیر خوزستانی نمی تواند عضو هیات امنا این موسسه باشد . حال با توجه به نصح صریح قانون چرا دوستان اصرار دارند هیات امنا غیر قانونی بر سر کار بیاورند خدا داند!

کوثری اندیمشکی ادامه داد: حق انتخاب هیات امناء بر عهده خوزستانی ها است و تا روزی که زنده ایم و زیر بیرق امام حسین (ع) هستیم اجازه دست درازی به حریم حسینیه خوزستانی ها را نمی دهیم و کسانی که با هر قدرتی در فکر خود به این می اندیشند که خوزستانی ها را از این مکان مقدس بیرون کنند بدانند، سخت در اشتباه هستند.

 مسئول حسینیه هجرت تصریح کرد: بنیاد مستضعفان اختیار این حسینیه را به ما داده است و سند حسینیه به نام ما است و در جلسات متعدد با آقای خاموشی رییس سازمان تبلیغات کشور نیز ایشان بر این نکته تاکید داشته اند که این حسینیه متعلق به خوزستانی های مقیم البرز است و باید هیات امناء آن نیز فقط خوزستانی باشند.

کوثری با انتقاد از برخورد زشت و زننده تبلیغات اسلامی استان البرز در بخش پایانی سخنانش ضمن درخواست کمک از رییس جمهور و مسولان مربوطه،خواستار جلوگیری از این بی قانونی روشن شد و اظهار داشت: مسئولان و خوزستانی ها نگذارند حق مردم شریف این استان شهید پرور در کرج خورده شود.

به گزارش داریا نیوز آدرس این حسینیه کرج ۴۵متری گلشهر نبش کوکب شرقی قطعه ۳ حسینیه هجرت می باشد و خوزستانی های مقیم استان البرز و تهران می توانند برای برگزاری مراسمات مختلف به این موسئسه مراجعه کنند.

داریا نیوز تا حصول نتیجه و برکناری ۶ عضو غیر قانونی هیات امنا حسینیه خوزستانی ها که هیچ غرابتی با خوزستانی ها ندارند موضوع را پیگیری می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی