نینوا

سایت رسمی مداح اهلبیت حاج عباس کوثری پور

نینوا

سایت رسمی مداح اهلبیت حاج عباس کوثری پور

اینجا سنگر نبرد جنگ نرم دشمن است ... اگر دیروز دشمن به خاک ما تجاوز کرد امروز به قلب ما و عزیزانمان تجاوز کرده ... اگر دیروز دشمن تا خرمشهر پشرفت امروز تا اتاق های جوانان ما پیشرفته ... اسلحه به دست بگیر و دشمن را از خرمشهر دلت و دل جوانان کشورت بیرون کن ...

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

/ بعضی آدمهای نادان قدر زحمات مذاکره کنندگان ایران را کم می کنند و عیب هایی می گیرند

آیت الله هاشمی: برخی ها می گفتند، توافق هسته ای محال است / بعضی آدمهای نادان قدر زحمات مذاکره کنندگان ایران را کم می کنند و عیب هایی می گیرند

 

در همین مذاکرات از اول که این تیم مان رفته بود با ۶ قدرت یعنی ۱+۵، قدرتهای دارای حق وتو دنیا، باید مذاکره می کرد. همه می گفتند یک غول هایی در مقابل ماست، ما چه جوری می خواهیم اینها را قانع بکنیم. آنها هم اطلاع دارند هم قدرت دارند، خیلی چیزها دستشان است که دست ما نیست. ولی دیدیم که ایرانی ها با چند مرد رفتند، مذاکره کردند و آنها را قانع کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۶
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۵

 

 

روزدوشنبه روز نشست ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در دفتر معاون اول رئیس‌جمهور بود.نشستی که درآن پرونده زمین‌خواری درگردنه حیران مورد بحث قرار گرفت و تیمی برای بررسی وضعیت پرونده «گردنه حیران» به این منطقه رفتند تا این گزارش به ستاد ارائه شود.

 

 

روزنامه آفتاب یزد نوشت:

 

روزدوشنبه روز نشست ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در دفتر معاون اول رئیس‌جمهور بود.نشستی که درآن پرونده زمین‌خواری درگردنه حیران مورد بحث قرار گرفت و تیمی برای بررسی وضعیت پرونده «گردنه حیران» به این منطقه رفتند تا این گزارش به ستاد ارائه شود.

پای وزرای دولت سابق در زمین‌خواری حیران!

صفر نعیمی رز نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی در باره این سوال ما به آفتاب‌یزد می‌گوید: ” عمده این زمین خواری‌ها از زمان یکی از نمایندگان مجلس شروع شده است و پس از آن پای مدیران دولتی سابق (نهم و دهم) توسط این نماینده به گردنه حیران رسیده است ودر واقع وی عامل ورود مقامات دولتی سابق به بحث زمین‌خواری در این ناحیه بوده است. ”

وی ادعا می‌کند :” نماینده مذکور، خود زمین‌های بسیاری را در این منطقه غصب کرده است در حالیکه باید گفت، قبل از این دوره، این منطقه بکر و دست نخورده بود و همه فکر می‌کردند که زمین‌های حیران متعلق به منابع طبیعی است اما با حضور این نماینده سابق، این طلسم شکسته شد و با هماهنگی هایی که با سازمان منابع طبیعی وقت صورت گرفت، از آن زمان بود که هر مسئولی که دلش خواست در آن منطقه ویلاسازی کرد.”

نایب رییس کمیته امنیت ملی مدعی شد: “مدیران دولتی که در جریان گردنه حیران نقش دارند مربوط به مدیران دولتی نهم و دهم بودند”.

نعیمی سپس با بیان اینکه در این جریان حتی پای مدیران کل و وزرای دولت سابق هم در گردنه حیران باز شد اعلام می‌کند برخی از این وزرا در این مکان ویلا دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۱

 

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه نیروی دریایی ارتش متشکل از ناو الوند و بندرعباس، صبح امروز در خلیج عدن به گشت‌زنی و مبارزه با دزدان دریایی پرداخته است.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه جشنواره حدیث ارتش جمهوری اسلامی که صبح امروز(پنجشنبه) برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران با دیپلماسی دریایی نشان می دهد که یک کشور صلح‌طلب بوده و در برقراری امنیت خلیج عدن و تنگه باب‌المندب نقش آفرینی می‌کند.

 

وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت ناوگروه نداجا گفت: ناوگروه نیروی دریایی ارتش متشکل از ناو “الوند” و “بندرعباس” صبح امروز در خلیج عدن به گشت‌زنی و مبارزه با دزدان دریایی پرداخته است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان، درباره الحاق ناوشکن به نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: در سال ۹۵_۹۴ ناوشکن و ناو موشک‌انداز به بدنه نیروی دریایی الحاق می‌کنیم.

وی همچنین درباره ناوگروه روسی گفت: با ناوگروه روسی یک تمرین دریایی نیم‌روزه داشتیم و در آن توانمندی ناوهای ما ارزیابی شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره اظهارات اوباما مبنی بر محو ایران خاطرنشان کرد: به تهدیدات اوباما می‌خندیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۹

رهبر انقلاب دیدارمرداد ماه سال ۹۰ خود با دانشجویان مجددا تاکید فرمودند:
.
یکى از دوستان اشاره کردند که امیرالمؤمنین در فرمان خود به مالک اشتر فرموده‌اند که آدم‌هاى سوءاستفاده‌جو را رسوا کنید؛ شما گفته‌اید که افشاء نکنید. امیرالمؤمنین (علیه‌السّلام) نفرمودند موردى را که اثبات نشده، افشاء کنید. هیچ وقت چنین چیزى در بیان امیرالمؤمنین نیست، و این قطعاً از اسلام نیست. ما چطور چیزى را که اثبات نشده، به صرف اتهام، افشاء کنیم؟ ممکن است اینقدر حجم اتهام زیاد و وسیع باشد که یک عده‌اى به چشم یک امر قطعى و واقعى به آن نگاه کنند، اما هیچ پشتوانه‌ى استدلالى نداشته باشد، جائى ثابت نشده باشد. ما هیچ حجتى نداریم که این را بگوئیم. حتّى من در همان جلسه‌اى که اشاره کردند،

پست معنادار هاشمی رفسنجانی درباره رهبر انقلاب.

از این بالاتر را گفتم. من گفتم حتّى جرمى که ثابت شد، اصل نباید بر افشاى آن جرم باشد. بالاخره یک مجرمى است، یک غلطى کرده، مجازات هم می‌شود؛ خانواده‌ى او، فرزندان او، پدر و مادر او گناهى نکرده‌اند؛ ما چرا بیخود اینها را رسوا کنیم؟ مگر آنجایى که خود نفس افشاء کردن، یک مصلحت بزرگى داشته باشد. بله، یک جایى هست که نفس افشاگرى در یک مسئله‌ى ثابت‌شده، مصلحتى دارد؛ آنجا ایرادى ندارد. این، منطق ماست. هیچ چیزى هم نه از امیرالمؤمنین (علیه الصّلاه و السّلام) و نه از هیچ‌یک از ائمه‌ى هدى (علیهم‌السّلام) برخلاف این وجود ندارد. ما واقعاً حق نداریم افراد را به صرف گمان، متهم کنیم، مشهور کنیم؛ واقعاً جایز نیست؛ نه در سایت، نه در روزنامه، نه در تریبون‌هاى گوناگون. حیثیت افراد را باید حفظ کرد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۹
 


سپاه نیوز: فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی شهادت ابومنتظر المحمداوی فرمانده عملیات سپاه بدر عراق را تسلیت گفت.

به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت فرمانده عملیات سپاه بدر عراق را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت سرلشکر سلیمانی آمده است: «سرزمین عراق و حرم آل‌الله به خود می‌بالد که پاسداران و محافظان دلاور، مخلص، شجاع و مؤمنی همانند فرمانده شهید ابومنتظر را در دامن خود پرورش داده که با جهاد خستگی‌ناپذیر سال‌های متمادی خود علیه جبهه استکبار و جریان ملحد تکفیری، داعشی الگو و اسوه همه مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاومت شده است. 

اینجانب شهادت فرمانده مخلص و مهذب برادر عزیز ابومنتظر را به خانواده گرانقدر شهید، امام خامنه‌ای عزیز حفظه‌الله و امت انقلابی و مسلمان تبریک و تسلیت عرض نموده و اطمینان دارم که اهداف و آرمان‌های این فرمانده شهید با جهاد همرزمانش تا پیروزی نهایی جبهه حق بر باطل ادامه خواهد یافت.» 

فرمانده نیروی قدس سپاه
سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی


بنابر این گزارش، شهید المحمداوی، مسئول عملیات سپاه بدر هفته گذشته در عملیات آزادسازی منطق صقلاویه در فلوجه و پاکسازی آن از لوث تکفیری‌های داعش به شهادت رسید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۲
 


سپاه نیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت فرمانده عملیات سپاه بدر را تسلیت گفت.


به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت فرمانده عملیات سپاه بدر عراق را تسلیت گفت. 

در پیام سرلشکر جعفری آمده است: «شهادت مجاهد خستگی ناپذیر، عارف وارسته و فرمانده دلاور عملیات سپاه بدر، برادر عزیز شهید ابومنتظر المحمداوی را به محضر حضرت بقیةالله الاعظم امام زمان(عج)، نائب بر حقش امام خامنه ای عزیز، خانواده بزرگوارش و همه مجاهدان، رزمندگان و مدافعان حرم آل الله تبریک و تسلیت عرض می نمایم.» 

بنا بر این گزارش، شهید المحمداوی، مسئول عملیات سپاه بدر هفته گذشته در عملیات آزادسازی منطق صقلاویه در فلوجه و پاکسازی آن از لوث تکفیری‌های داعش به شهادت رسید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۱
 


سپاه نیوز؛ مراسم بزرگداشت شهید ابومنتظر المحمداوی مسئول عملیات سپاه بدر عراق در شهر ری برگزار شد.


به گزارش سپاه نیوز؛ مراسم بزرگداشت فرمانده شهید ابومنتظر المحمداوی مسئول عملیات سپاه بدر عراق امروز (سه شنبه) در حسینیه کاظمینی ها در شهر ری برگزار شد. 

در این مراسم سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، سفیر عراق در ایران، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار محمد باقر ذوالقدر معاون اجتماعی قوه قضائیه،دکتر محمود احمدی نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، جمعی از نمایندگان مجلس اعلای عراق، اعضای حزب الدعوه عراق و آحاد مردم انقلابی حضور دارند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۱