نینوا

سایت رسمی مداح اهلبیت حاج عباس کوثری پور

نینوا

سایت رسمی مداح اهلبیت حاج عباس کوثری پور

اینجا سنگر نبرد جنگ نرم دشمن است ... اگر دیروز دشمن به خاک ما تجاوز کرد امروز به قلب ما و عزیزانمان تجاوز کرده ... اگر دیروز دشمن تا خرمشهر پشرفت امروز تا اتاق های جوانان ما پیشرفته ... اسلحه به دست بگیر و دشمن را از خرمشهر دلت و دل جوانان کشورت بیرون کن ...

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

۱۴ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

 

 

 

در پی دو بار حمله به اورژانس و بیمارستان چمران سوسنگرد، پزشک و پرستار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. همچنین مادر بارداری نیز توسط افراد شرور در وسط اورژانس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

 

 

 

در پی دو بار حمله به اورژانس و بیمارستان چمران سوسنگرد، پزشک و پرستار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. همچنین مادر بارداری نیز توسط افراد شرور در وسط اورژانس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، طی شنیده‌های مبنی بر حادثه حمله به بیمارستان چمران سوسنگرد، دکتر «س» از پزشکان مضروب این حادثه در توضیح این رخداد تلخ به تسنیم گفت: چطور می‌شود یک حادثه در اصفهان که واقعاً هم محکوم است تمام رسانه‌های داخلی تا رسانه‌های بیگانه به آن می‌پردازند ولی حوادث حمله به کادر پزشکی بدون سر و صدا ختم می‌شود.

ضرب‌‌وشتم پزشک،پرستار و زن باردار در بیمارستان

وی در تشریح این حادثه عنوان کرد: یک خانم باردار در دوره سه ماهگی را به اورژانس این بیمارستان آورده بودند و به دلیل مراقبت‌های لازم باید ۲۴ ساعت این مادر مورد نگهداری و مراقبت قرار می‌گرفت که در یک اتفاق عجیب به بیمارستان و اورژانس حمله‌ور شدند و مادر باردار را در وسط اورژانس به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند به صورتی که خون در وسط اورژانس جاری شده بود.

ضرب‌‌وشتم پزشک،پرستار و زن باردار در بیمارستان

این پزشک که به صورت جهادی به این بیمارستان برای کمک به همراه ۳ نفر دیگر از تهران به سوسنگرد رفته بود، توضیح داد: متأسفانه در این مناطق واقعاً رفتارهای عجیبی از برخی افراد دیده می‌شود به طوری که با کلاشینکف وارد بیمارستان می شوند و کسی نیست جلوی آنان را بگیرید، متاسفانه این حادثه حمله به اورژانس بیمارستان به دلیل عدم وجود ماموران نیروی انتظامی ادامه یافت و در ساعت ۱:۴۵ بامداد نیز این افراد شرور که حالت مستی هم داشتند بار دیگر به اورژانس حمله‌ور شدند و این بار بنده، یک پرستار و یک خدمه به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

ضرب‌‌وشتم پزشک،پرستار و زن باردار در بیمارستان

وی ادامه داد: متأسفانه آنقدر وضعیت مستی این افراد وخیم بود که از کتک زدن بنده نیز فیلمبرداری کردند و وقتی تلفن همراه این فرد را گرفتم چنان مورد ضرب و شتم دوباره قرار گرفتم که تمام لباس‌هایم پاره شد.

ضرب‌‌وشتم پزشک،پرستار و زن باردار در بیمارستان

این پزشک جهادگر با بیان اینکه ما به درخواست نیاز این بیمارستان و به دلیل نبود پزشک به خاطر شرایط قومی این منطقه داوطلبانه به این بیمارستان آمده‌ایم، خاطرنشان کرد: واقعاً سوال ما این است که چرا وقتی شرایط چنین مناطقی به این صورت است نیروی انتظامی پوشش مناسبی نمی‌دهد و یا حداقل یک یا دو مأمور جلوی بیمارستان نمی‌گذارد و وقتی هم که به بیمارستان حمله شد و ما مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودیم با تماسی که با نیروی انتظامی داشتیم در نهایت پس از ۳۰ دقیقه مأموری آمد و صورت وضعیت کرد.

ضرب‌‌وشتم پزشک،پرستار و زن باردار در بیمارستان

 

برچسب ها :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۲۳

 

 

 

طاهر الهاشمی عضو شورای جهانی اهل بیت و یکی از فعالان شیعه در مصر، در میزگردی، تأکید کرد که اگر قیام امام حسین، به عنوان اولین شورش بر ضد ستمکاری و خودکامگی اتفاق نمی‌افتاد، مجالی برای استمرار و پایداری دین نمی‌ماند. وی توضیح داد که گرچه مصری‌ها این روزها را به مناسبت رسیدن سر مبارک امام حسین علیه السلام به قاهره جشن می‌گیرند، اما بیشتر آنان بر این باورند که جشن این ایام به منظور گرامیداشت سالروز میلاد سرور جوانان اهل بهشت است. وی از اندیشمندان خواست که این موضوع را برای توده‌های مردم بشکافند تا حقایق تاریخی آشکار شود و از جانب مخالفان اهل بیت(ع) اطلاعات خطایی به میان مردم راه نیابد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۱۴

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ابراز خرسندی از حضور آیت الله سید حسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: ایشان هیچ وقت به دنبال اصلاح طلبی، اصولگرایی و پایداری نبوده است.

 

 

 

حاج حسن آقا هیچ گاه دنبال جناح ها نبوده، او همواره طرفدار حق بوده / امثال ایشان در حوزه، باید به خبرگان بروند

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ابراز خرسندی از حضور آیت الله سید حسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: ایشان هیچ وقت به دنبال اصلاح طلبی، اصولگرایی و پایداری نبوده است.

به گزارش داریا؛ آیت الله مسعودی خمینی با اشاره به اهمیت یادگار امام به انتخابات مجلس خبرگان از جهات مختلف، اظهار داشت: ایشان اولا نوه امام رحمه الله هستند و این انتساب، انتساب خوبی است؛ ایشان همچنین از سادات محترم هستند که جایگاهی والاتر  و مورد توجه بیشتر است.

وی افزود: حاج حسن آقا دارای ذوق، سلیقه، رفتار و درک خاصی هستند که بحمدلله خداوند به ایشان عطا کرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: ایشان در حوزه مورد توجه طلاب، آقایان و شاگردان است و درس و بحث شان خوب است که یک مزیت بالا محسوب می شود.

آیت الله مسعودی خمینی تأکید کرد: از لحاظ اخلاقی و روش رفتاری تاکنون من ندیده ام حاج حسن آقا کوچکترین بی احترامی به هیچ فردی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ایشان هیچ وقت به دنبال اصلاح طلبی، اصولگرایی و پایداری نبوده است، گفت: من معتقدم همه باید فقط از اسلام بگویم؛ «الا ان حزب الله هم المفلحون». یکی از خصوصیات حاج حسن آقا این است که هیچ گاه طرف یک جناح یا مخالف دیگری نبوده،  بلکه طرفدار حق بوده است و حق مطلب این است که ما طلبه ها دنبال حق باشیم و هرکس دنبال حق بود و اخلاقی عمل می کرد ما دنبال او هستیم.

آیت الله مسعودی خمینی تصریح کرد: فکر می کنم حضور حاج حسن آقا در خبرگان مفید خواهد بود تا بتواند به وظیفه خبرویت خود عمل کند و امثال ایشان در حوزه باید به خبرگان بروند و وظیفه شرعی خود را عمل کنند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۰۳

 

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز در دیدار جمعی از اعضای شورای مرکزی و مسؤولان استانی انجمن اسلامی معلمان، با تأکید بر نقش معلمان در زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها، گفت: هر وقت در جمع فرهنگیان هستم، یک نشاط فطری پیدا می‌کنم و هم صحبتی با معلمان، خیر و برکت دارد. چون معلمان، همیشه با حکمت هستند.

 

 

 
دیدار جمعی از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان با آیت الله هاشمی رفسنجانی

 

 

 

 

به گزارش داریا نیوز به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلت نظام ، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، با یادآوری نام و خاطرات موسسین این انجمن، به ویژه شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر، افزود: با این شهیدان مدرسه رفاه را تأسیس کرده بودیم که در اوج خفقان رژیم پهلوی، آثار فراوانی داشت.

ایشان با تأکید مجدد بر نقش آموزش و پرورش در همه سطوح علمی و مقاطع تحصیلی کشور، گفت: سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش، سودهای زاینده دارد که هیچ‌وقت قطع نمی‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۰۱

 

ییس قرارگاه عمار با بیان این که نبرد سوریه مسأله خاک سوریه و بشار اسد نیست، گفت: اگر دشمن بر سوریه مسلط می شد تمامی معادلات تغییر پیدا می کرد، دشمن با حضور نظامی و آوردن انواع نیروهای تروریستی جنگ جهانی سوم بدون نام را به وجود آورد.

 

 
 
هیچ کس از محتوای دیدار رهبر انقلاب با پوتین اطلاع ندارد / رییس جمهور روسیه مترجم خود را از محل دیدار بیرون کرد / رئیس جمهور ما حوزوی است اما به خاطر فشار غرب کشتی ایران را به جیبوتی فرستاد
رییس قرارگاه عمار با بیان این که نبرد سوریه مسأله خاک سوریه و بشار اسد نیست، گفت: اگر دشمن بر سوریه مسلط می شد تمامی معادلات تغییر پیدا می کرد، دشمن با حضور نظامی و آوردن انواع نیروهای تروریستی جنگ جهانی سوم بدون نام را به وجود آورد.

 

به گزارش داریا نیوز، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قرارگاه عمار چهارشنبه شب در مراسم پاسداشت اربعین شهادت مدافع حرم شهید سید اسماعیل سیرت نیا که در مدرسه علمیه آیت الله بهجت در قم برگزار شد، با اشاره جمله معروف«کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» به تبیین مبنای این کلام پرداخت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۹

مدی‌نژاد: مشایی به دل من می نشیند بقیه نمی نشینند / اصولگرایان را من برگرداندم سر کار/ مشایی کسالت دارد

 

 

در حالی که محمود احمدی نژاد همچنان ترجیح می دهد مقابل رسانه ها سکوت پیشه کند اما بعضا نقل هایی از او در فضای رسانه ای و سیاسی مطرح می شود که در صورت درستی می تواند حاکی از نوع نگاه او به فضای سیاست داخلی ایران باشد .اما به تازگی نقلی قولی تازه از رییس جمهور سابق ایران شنیده شده است .

 

 
 
 
یکی از رسانه های اصولگرا گزارش داد: در حالی که محمود احمدی نژاد همچنان ترجیح می دهد مقابل رسانه ها سکوت پیشه کند اما بعضا نقل هایی از او در فضای رسانه ای و سیاسی مطرح می شود  که در صورت درستی می تواند حاکی از نوع نگاه او به فضای سیاست داخلی ایران باشد .اما به تازگی نقلی قولی تازه از رییس جمهور سابق ایران شنیده  شده است .
۹۷
به گزارش داریا نیوز، شنیده شده است که در جلسه محرمانه طیف مشاوران احمدی نژاد که با حضور ۳۰ نفر از مدعیون در ساختمان ولنجک در تهران برگزار شد؛ محمود احمدی نژاد با حمایت همه جانبه از اسفندیار رحیم مشایی گفته است که مشایی هر کس باشد دوست و رفیق من است. من او را از سال ۶۳ می شناسم. به من می گویند که چرا با او دوست هستی و با ما دوست نیستی؟ خب او به دل می نشیند و شما به دل من نمی نشینید. عده‌ای می‌گویند که مشایی احمدی نژاد را از ما جدا کرد. مگر شما با ما بودید که کسی شما را از ما جدا کند. اینها در سال ۸۴ اصلی ترین رقبای من بودند.
اقای باهنر در سفر تبلیغی به سفر کرمان من را به باد فحش و ناسزا گرفت که با بودن آقای لاریجانی چطور جسارت می کنی و نامزد انتخابات می شوی. اما همین آقایان لاریجانی، باهنر، توکلی و غیره وقتی من سال ۸۴ رئیس جمهور شدم آمدند و من چاره‌ای نداشتم و چون افراد دیگری در جبهه انقلاب نبودند بخشی  از امورات را برعهده آنها سپردم.

 

وی افزود: من به اینها خدمت کرده و دوباره آنها را به مسئولیت برگرداندم و انقلاب را از دست خاتمی و سکولارها نجات دادم. البته مشایی کسالت شدید دارد و برای همیشه از دنیای سیاست کنار رفته است. البته از اول هم روحیه سیاسی کاری نداشت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۸

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه می‌خواست نقش قدرت بزرگ منطقه را ایفا کند، گفت: ترکیه ظرفیت تأثیرگذاری بر ۱۰ متر آن سو تر از خود را ندارد.

 

 
 
ترکیه ظرفیت تأثیرگذاری بر ۱۰ متر آن طرف‌تر از خود را هم ندارد / فکر می کردند با تکیه بر جریان اخوانی می‌توانند تا شمال آفریقا بروند
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه می‌خواست نقش قدرت بزرگ منطقه را ایفا کند، گفت: ترکیه ظرفیت تأثیرگذاری بر ۱۰ متر آن سو تر از خود را ندارد.

 

به گزارش داریا نیوز به نقل از خبرگزاری ها، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین مجمع عالی بسیج در سخنانی، گفت: هر وقت اسلام طلوع کرد همه مشرکان و دشمنان اسلام علیه دین خدا لشکرکشی کردند اما اسلام باز همه این کارشکنی‌ها مسیر جهاد و میدان نفوذ و شعاع تأثیر خود را یافت.

وی افزود: کسانی اسلام را گسترش دادند که در دوران شعب ابی طالب تحریم اقتصادی را تجربه کردند و با پیامبر اکرم(ص) از مکه به مدینه مهاجرت کردند. همه جنگ‌های بزرگ جهان در منطقه جهان اسلام و برای تغییر سرنوشت اسلام رخ داد؛ حتی جنگ‌هایی که در اروپا شکل گرفت برای سرنگونی مسلمانان بود.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه از روزی که انقلاب اسلامی پیروز شد، آمریکا و رژیم صهیونیستی به ١۴ کشور مسلمان حمله کردند و آمریکا به تنهایی به ٧ کشور مسلمان حمله کرده است، تصریح کرد: اما به فضل الهی و به برکت هدایت ولی‌فقیه چه در دوران امام(ره) و چه در دوران باشکوه رهبری معظم انقلاب ایران تمرکز استراتژیک دشمن بر نظام جمهوری  اسلامی را بر هم زد؛ این یک هنرنمایی و اعجاز الهی است که در اوج محاصره نظامی، همه این تمرکزها برهم خورد.

سردار سلامی اضافه کرد: زمانی گلوله‌های توپخانه آنان اهواز و شهرهای ما را هدف قرار دادند تا مفهومی به نام اسلام را از جفرافیای سیاسی جهان اسلام حذف کنند، اما اسلام و انقلاب توانست میدان نبرد را تغییر دهد.

وی با بیان اینکه امروز به شعاع عمل ما نگاه کنید، فرزندان ما در شرق مدیترانه در رصد تحولات هستند، گفت: نظم ساخته قدرت‌های بزرگ کاملا فرو ریخته است. دریای سرخ مدیترانه، لبنان سوریه و بحرین که از ایالات آمریکا بود، دیگر اینگونه نیست، آنها میدان‌های وسیعی را از دست دادند.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه، اظهار داشت: امروز با تحولات پیچیده‌ای روبرو هستیم، اما وقتی تحولات را مطالعه می‌کنیم به این حقیقت الهی پی می‌بریم که پیروزی در دست ماست.

سردار سلامی با تأکید بر اینکه همه دشمنان ما فصل مشترک دارند و همه آنها در بُن‌بست راهبردی و سرگردانی برای ادامه سیاست‌های خود روبرو شدند، افزود: ترکیه را ببینید، این کشور می‌خواست نقش قدرت بزرگ منطقه را ایفا کند، اما این کشور ظرفیت تأثیرگذاری بر ۱۰ متر آن سوی خود را هم ندارد، احساس می‌کرد فضا را برای بازیابی نقش گسترده فراهم است، اما پس از پنج سال صرف هزینه‌های مالی، سیاسی و اقتصادی هیچ توفیقی در هیچ عرصه‌ای به دست نیاورده است.

وی در ادامه گفت: روزی نخست‌وزیر آن در میدان التحریر فکر می‌کرد با تکیه بر جریان اخوانی می‌تواند تا شمال آفریقا گسترش یابد، اما ۵ متر هم نتوانست در سوریه تاثیرگذار باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۶

 

ایران خود را آماده ی دو انتخابات مهم در اسفند ماه می کند، انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان.

 

 
سیدحسن خمینی محبوب جوانان ایرانی است / اصولگرایان معتدل به کمپین تندروها علیه آیت الله جوان نپیوستند / سیدحسن برگ برنده ی اعتدال گرایان است
میدل ایست آی نوشت: ایران خود را آماده ی دو انتخابات مهم در اسفند ماه می کند، انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان.

 

به گزارش داریا نیوز، این نشریه انگلیسی آورده است: آیت الله هاشمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ازجمله کسانی است که برای انتخابات مجلس خبرگان اعلام کاندیداتوری کرده است. البته این اعلام کاندیداتوری با سخنان تندی از سوی افراطی ها روبرو شده است.

همچنین، آیت الله سیدحسن خمینی نوه بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان شده است.

این نخستین بار پس از درگذشت آیت الله (امام) خمینی و پسر او است که فردی از خانواده شان وارد عرصه سیاست می شوند.

سیدحسن خمینی در میان احزاب مختلف ایرانی به شدت قابل اخترام است و چهره ای محبوب میان مردم و بویژه جوانان به حساب می آید. این آیت الله جوان با حملات جدی از سوی تندروها در طول ریاست جمهوری احمدی نژاد مواجه شد.

او بارها در سخنرانی های خود تندروی را خطری بسیار بزرگ عنوان کرده است. اکنون، پس از اعلام کاندیداتوری، تندروها کمپینی منفی علیه سیدحسن خمینی اغاز کرده اند. در این راستا، روزنامه کیهان حملات سختی را متوجه او کرد. در مقابل، اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان از تصمیم سیدحسن خمینی برای کاندیداتوری استقبال کرده اند.

سیدمهدی طباطبایی، روحانی اصولگرای مشهور در خصوص سیدحسن خمینی گفت: اگر امام خمینی زنده بود، حتما از سیدحسن می خواست که در انتخابات شرکت کند.

در واقع سیدحسن خمینی برگ برنده ی اعتدال گرایان در انتخابات محسوب می شود.

از سوی دیگر، احتمال می رود که حسن روحانی، رئیس جمهور فعلی ایران نیز در انتخابات خبرگان کاندیدا شود.

به نظر می آید که نامزدی سیدحسن خمینی و همینطور حسن روحانی به اعتدال گرایان کمک خواهد کرد که در انتخابات دست بالا را داشته باشند.

در واقع، روحانی در میان مردم به خاطر توافق هسته ای محبوب است و خمینی جوان در میان مردم و جوانانان به خاطر مواضع صریح و شجاعانه اش.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۵

گزارشی از آنچه در زندگی خمینی جوان گذشت

 

 

 

سید حسن، این نامی بود که امام خمینی (ره) روی اولین فرزند سید احمد گذاشت تا تلاش چند ماهه برای نامدار شدن اولین نوه احمدی رهبر در تبعید انقلاب خاتمه یابد.

 

۶۶
به گزارش داریا نیوز گرمای میانه تابستان سال ۵۱ برای خانواده آیت الله خمینی، با ورود یک نوزاد پسر دلپذیر شد، سید احمد خمینی روز اول مرداد ماه سال یکهزار و سیصد پنجاه و یک با خوشحالی قلم و کاغذ در دست گرفت و برای پدرش که در نجف الاشرف به تبعید رفته بود از تولد فرزندش نوشت تا این چنین پنجمین نوه پسری امام پای به عرصه حیات بگذارد.

انگار که امام خمینی(ره) پیش بینی کرده بود خیلی زود این نوزاد باید بزرگ خاندان خمینی باشد، این را می شود از وسواس و حساسیت پدربزرگ هنگام نامگذاری او متوجه شد. سید احمد خمینی در نامه ای به امام می نویسد که می خواهند نام بچه را یاسر بگذارند، آیت الله واکنش نشان می دهد و توصیه می کند اسمی روی بچه نگذارند که حساسیت زا باشد، بعدها سید احمد خمینی توضیح می دهد که امام فکر کرده بود به خاطر “یاسر عرفات” این نام را انتخاب کرده به همین دلیل هم مخالفت کرده بود. پروسه نامگذاری کودک چند ماه طول می کشد و بالاخره امام نام ” سید حسن” را پیشنهاد می دهد تا اولین فرزند سید احمد، سید حسن خمینی باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۳:۳۴

 

 

 

آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی، برای انتخابات خبرگان رهبری اعلام کاندیداتوری کرد.

 

 شاگرد امام خمینی (ره) وارد عرصه انتخابات خبرگان شد

 

آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی، برای انتخابات خبرگان رهبری اعلام کاندیداتوری کرد.

 

آیت الله موسوی بجنوردی  که از شاگردان امام خمینی محسوب می شود، به «انتخاب» گفت: با توجه به پیشنهاد گروه ها و شخصیت های مختلف و با در نظر گرفتن تدریس و سابقه حضورم در نجف در درس امام خمینی و سابقا عضویت در شورای عالی قضایی و … برای انتخابات مجلس خبرگان کاندیدا می شوم. امیدوارم که با رای مردم، بتوانم در جهت صیانت از خط امام و نظرات رهبر انقلاب موثر واقع شوم.

خبرنگاران همواره او را در کنار سید حسن خمینی دیده اند فردی که در عین حال که مقام معلمی سید حسن را دارد بعد از ازدواج دخترش با وی نزدیکترین عضو بیت امام به حساب می آید.

او فرزند میرزا سید حسن بجنوردی صاحب کتاب القواعد الفقهیه است. تحصیلات حوزوی را در حوزه علمیه نجف نزد امام خمینی، آیات عظام خویی، سید محسن حکیم و شیخ صدرا بادکوبه‌ای گذراند.

او در مسجد جامع نجف کتاب‌های رسائل و مکاسب و کفایتین را به زبان عربی برای شیعیان عرب زبان تدریس می‌کرد و سید عباس موسوی و شیخ راغب حرب از بنیان‌گذاران حزب الله لبنان از شاگردان وی بودند.

سید محمد موسوی بجنوردی همچنین برادر سید محمدکاظم موسوی رییس دائرهالمعارف بزرگ اسلامی ست. برادر دیگر او نیز محمدمهدی بجنوردی است که از علمای برجسته تهران می‌باشد.

موسوی بجنوردی پس از پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ به ایران آمده و در دفتر استفتائات امام خمینی مشغول به کار شد. در سال ۱۳۵۹ دادگاه عالی قضات را به دستور امام راه‌اندازی کرد. از سال ۱۳۶۰ به مدت دو دوره تا سال ۱۳۶۸ به عضویت شورای عالی قضایی درآمد و تا زمان انحلال این شورای پنج نفره، که عالی‌ترین نهاد قضایی کشور بود، در آن عضویت داشت.

وی همچنین در دانشکده‌های حقوق دانشگاه‌های شهید بهشتی و تربیت مدرس و نیز دانشکدهٔ الهیات دانشگاه تهران تدریس می‌کرد و در سال ۱۳۶۸ به رتبهٔ دانشیاری و در سال ۱۳۸۲ به رتبه استادی رسید و در دانشکده‌های حقوق، الهیات دانشگاههای قم (کارشناسی ارشد)، تربیت مدرس، تهران، امام صادق، شهید بهشتی، آزاد (کارشناسی ارشد و دکتری)، پژوهشکدهٔ امام خمینی، انقلاب اسلامی (کارشناسی ارشد) و مؤسسهٔ عالی بانکداری ایران (کارشناسی ارشد) مشغول به تدریس بوده و دو درس خارج فقه و اصول را در حوزهٔ علمیه تدریس می‌کند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۹

 

وصیت جعلی منتسب به امام (ره) در مورد «عدم دخالت فرزندان در سیاست»! / سند این وصیت را منتشر کنید یا عذرخواهی کنید!/ تلاش برای القای دوپارگی نظام با کاندیداتوری «سید حسن»/ او یار صدیق رهبری و رهروی «اصولگرایی ناب» است

 

اگر این جماعت همچنان بر ادعای خود استوارند و مدعی اند چنین وصیتی عین صواب است و بنا به مصلحت و مقتضیات خودساخته، آن را از نظر ملت، من جمله محققان و پژوهشگران و البته بزرگان نظام و بیت امام (ره) و موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) پنهان کرده اند تا در وقت مقتضی، این سند تکاندهنده، نادیده و ناشنیده را رو کنند، مرد است و حرفش! مردانه و مستند، قدمی فراپیش نهند و این بخش از وصیت رهبر کبیر انقلاب را منتشر کنند تا سید حسن نیز، به وصیت مذکور عمل کند! ورنه سکوت پیشه کنند و یا اگر اندک فتوت و جوانمردی در «ته دیگِ شخصیتی» آنان مانده ، بر اشتباه بزرگ خویش صحه بگذارند و از بیت امام (ره) ، رهبر معظم انقلاب و ملت ایران، تقاضای بخشش کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۷

انتقاد احمد ناطق نوری از برخی اعضای ورزشکار شورای شهر:

 

 

 

این خیلی بد است و در ذهن مردم هم می ماند.آنها می گویند ورزشکاران ما که باید جوانمرد باشند از این کارها می کنند

 

 
زمین می گیرند که مجتع فرهنگی بزنند، اما یک مسجد کوچک کنار آن می زنند و بقیه اش را مجتمع تجاری می کنند
احمد ناطق نوری از برخی اعضای ورزشکار شورای شهر به دلیل سوء استفاده از مقام و پست خود انتقاد کرد.

 

به گزارش داریا نیوز احمد ناطق نوری نماینده اسبق مجلس و رئیس فدراسیون فعلی بوکس گفت: دوست ندارم بچه های بوکس به شوراهای شهر بروند.

احمد ناطق نوری که با خبر گفتگو می کرد، با انتقاد از گروهی از اعضای ورزشی شورای شهر گفت:« ما هم این کارها را بلد بودیم اما این کار را نکردیم.من ۲۷ سال نمانیده مجلس بودم هیچ وقت سوء استفاده نکردم.»

وی افزود: «من خودم را مدیون بوکس می دانم.الان هیات رییسه ای درست کرده ایم تا بتواند به ما کمک کند.رفتن به چه قیمتی؟الان بعضی از همین هایی که در شوراهای شهر هستند هزارتا حرف پشت سرشان می زنند.مثلا می گویند یک زمینی را یک بنده خدایی گرفته است که مجتمع فرهنگی بزند.اما یک مسجد کوچک درآن می سازد و بقیه اش می شود مجتمع تجاری.»

ناطق نوری اضافه کرد: «این خیلی بد است و در ذهن مردم هم می ماند.آنها می گویند ورزشکاران ما که باید جوانمرد باشند از این کارها می کنند.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۵

 

استقبال پر شور از زائران اربعین حسینی

 

عکس/ این مرد از زائران اربعین چه می‌خواهد؟

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۲:۴۳
تربیت فرهنگی در هیئات مذهبی بر تبلیغ فرهنگی ارجحیت دارد

رئیس گروه هیئات مذهبی و مداحان، از فعالیت 95 هزار هیئت رسمی دارای مجوز فعالیت در کشور خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، ابراهیم غلامرضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیئات مذهبی بزرگ‌ترین و پرمخاطب‌ترین تشکل مردمی کشور است که اگر این تشکل، خوب هدایت شود بازوان فرهنگی و دینی جامعه خواهد بود.

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب به خوبی اثرگذاری هیئات مذهبی در سطح کشور را شناخته‌اند و سعی دارند در این حوزه نفوذ و تحریف ایجاد کنند تا اذهان مردم را از واقعیت‌های قیام حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)دور کنند.

رئیس گروه هیئات مذهبی و مداحان سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به برخی شائبه‌ها در خصوص دخالت این سازمان در هیئات مذهبی و حکومتی شدن این تشکل مردمی خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی همانگونه که در اساسنامه آن هم آمده تشکلی مردمی است که خود مردم متولی آن هستند، اما نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه ولایت فقیه استوار است و ارائه طریق و محتوا و نظارت بر عملکرد اعتقادی هیئات مذهبی امری حاکمیتی است.

غلامرضایی تصریح کرد: هیئات مذهبی از هر لحاظ کاملا مردمی اداره می‌شود، حتی سازمان تبلیغات اسلامی برای تأثیرگذاری بیشتر این تشکل و رفع مشکلات، پشتیبانی و کاهش آسیب‌های آن توسط خود هیئات مذهبی، در هر شهرستان نیز شورای هیئات مذهبی را که منتخب هیئات مذهبی است، ساماندهی کرده است.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی نقش نظارت محتوایی بر عملکرد و راهبری هیئات مذهبی را دارد تا انحراف و آسیبی به هیئت وارد نشود و هیئت را از هدف و مقصود اصلی منحرف نکند و این امر نه تنها به معنای حکومتی شدن هیئات مذهبی یا دخالت حاکمیت در فعالیت آنان نیست بلکه وظیفه ذاتی حاکمیت اسلامی است.

 جوابیه شما :

نه بزرگوار حرف شما درخصوص عدم دخالت سازمان تبلیغات  اشتباه هست یا اینکه این کلام شمافقط مربوط به هیئت های تهران هستش  شما که درخصوص تصرف حسینیه هجرت توسط افرادغیره خوزستانی درکرج هستین که باحمایت مسول تبلیغات کرج از متصرفین انجام شده هستین البته جای تاسف داره 4ساله که بامتصرفین همکاری میکنند ووباتوجه به اینکه درسند ملکی ان ودستورنخست وزیردرسال65 امده که هیئت امناروهبه گیرنده زمین انتخاب میکنه وهیت امنا باید خوزستانیای واز بچه های خود هیت باشند که متاسفانه توسط سازمانتبلیغات کرج افرادغیرخوزستانی منتصب شده وملک رامحل کسب کارخود تبدیل کردن .وحتی مالک اصلی که بنیادمستضعفان کتبابه مدیرکل سازمان تبلیغات نامه زده که انتخاب هیئت امنا با هبه گیرنده ووکیل ایشان است که باز مسول تبلیغات کرج به حمایت متصرفی کمک میکند  وحنی توجه ای به دستور اقای خاموشی ریس کل سازمان تبلیغات کشور هم نداشته مدیرکل سازمان تبلیغات البرز . و  ریس سازمان تبلیغات کرج دستور عدم تمدید مجوز هیت رو داده ولی باحمایت مدیرکل مجوز تمدید شده وحتی مجوز جدید به نام شخص دیگری صادر که ان نیز باطل شده عکسها خود گواه

هستنندhttp://uupload.ir/files/p3q6_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B5%DB%B1%DB%B1%DB%B2%DB%B6_%DB%B1%DB%B1%DB%B0%DB%B6%DB%B5%DB%B4-1.jpghttp://uupload.ir/files/v4co_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B5%DB%B1%DB%B1%DB%B2%DB%B6_%DB%B1%DB%B1%DB%B0%DB%B7%DB%B2%DB%B9-1.jpgze0d_۲۰۱۵۱۱۲۶_۱۱۱۱۰۳-1.jpg

8l7l_۲۰۱۵۱۱۲۶_۱۱۱۱۲۸-1.jpg4yq_۲۰۱۵۱۱۲۶_۱۱۲۵۲۱-1.jpgpz0_۲۰۱۵۱۱۲۶_۱۱۲۳۳۳-1.jpg

t26v_۲۰۱۵۱۱۲۶_۱۱۲۳۲۳-1.jpgckyl_۲۰۱۵۱۱۲۶_۱۱۲۲۴۲-1.jpg

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۱:۰۰