نینوا

سایت رسمی مداح اهلبیت حاج عباس کوثری پور

نینوا

سایت رسمی مداح اهلبیت حاج عباس کوثری پور

اینجا سنگر نبرد جنگ نرم دشمن است ... اگر دیروز دشمن به خاک ما تجاوز کرد امروز به قلب ما و عزیزانمان تجاوز کرده ... اگر دیروز دشمن تا خرمشهر پشرفت امروز تا اتاق های جوانان ما پیشرفته ... اسلحه به دست بگیر و دشمن را از خرمشهر دلت و دل جوانان کشورت بیرون کن ...

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

۲۵ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

به گزارش تعامل به نقل از برنا، برگزاری مراسم عزاداری برای حضرت سیدالشهدا(ع) یکی از سنتهایی است که همه ساله مردم مسلمان جهان در نقاط مختلف آن را برپا می‌کنند. سوالاتی درباره نحوه برگزاری این مراسم‌های معنوی مطرح شده است که در ادامه نظر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی درباره برخی از آنها را می‌خوانید:

سخنرانان و مداحان مجلس عزاداری 
سوال: نظر حضرتعالی در مورد مدّاحی چیست؟ و یک مدّاح اهل بیت علیهم السلام چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ 
پاسخ: مدّاحی اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علیهم اجمعین چنانچه برای خدا باشد عبادت است و اجر عظیم دارد و به همین جهت مداح باید اهل تقوا و مقید باشد اشعاری که می‌خواند خلاف واقع و دروغ نباشد و این عبادات را تا می‌تواند به قصد قربت انجام دهد تا از مثوبات آن برخوردار شود هر چند گرفتن مزد در برابر آن اشکال ندارد. 

سوال: بعضی از مداحان به گونه‌ای ذکر حسین حسین می‌گویند که موجب شور و هیجان می‌گردد و همراه با سینه زدن و گریه کردن، جست و خیزی در جمعیت، ایجاد می‌شود. آیا این کار صحیح است؟ 
پاسخ: اگر نوحه خوانی و مداحی به صورت غنا باشد حرام است. 

سوال: آیا مداحی که با ریتم موسیقی و به صورت غنا‌ خوانده شود حرام است؟ 
پاسخ: بلی؛ حرام است. 

سوال: آیا دریافت وجه توسط مدّاح و سخنران در عوض مداحی و سخنرانی در مجالس عزاداری سیدالشهداء علیه‌السلام جائز است؟ 
پاسخ: جائز است. 

سوال: مداحان در اثنای دعای کمیل و ندبه و زیارت عاشورا، اشعار یا روضه می‌خوانند، این کار چه حکمی دارد؟ 
پاسخ: بهتر است دعاهای وارده را بدون این که در اثنای آنها شعر و یا چیز دیگری خوانده شود بخوانند ولی خواندن روضه صحیح در بعضی مواضعی که مناسب دعاست اشکال شرعی ندارد؛ بلی اگر طوری در این کار، افراط شود که از صورت دعا خواندن خارج شود معلوم نیست ثواب آن دعا را داشته باشد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۳ ، ۰۱:۲۵

 

غلام کویتی پور برای اجرا هیچ پولی دریافت نمی کند. می گوید: این آلبوم کار آزمایشی بود و با صدایم خیلی بازی شده بود. قرار نبود به بازار بیاید ولی عرضه شد. برای آن هیچگونه پولی نگرفتم اما برای تهیه کننده منفعت خوبی داشت!

توسل به حضرت زینب را بیشتر می خوانم

کویتی پور می گوید: زیاد عشق خواندن ندارم یا اینکه هر سال CD یا آلبوم منتشر کنم ولی متاسفانه امروزه برخی از هیئتها رنگ و بوی دیگری گرفته است من هم کمتر هیئت می روم. البته اگر یادوراه شهدا باشد قبول می کنم و بابت آن پولی نمی گیرم زیرا مزدش را صاحب عزا می دهد.

وی در مورد روزهای محرم می گوید: هر روز محرم برای یک عزیز نامگذاری شده است. من بیشتر توسلم به حضرت زینب است. "بنشین تا به تو گویم زینب.. غم دل با تو بگویم زینب... بعد من غافله سالار تویی خواهر من... دختر حیدر کرار تویی خواهر من"

در عزاداریها جذب جوانان مهمترین اولویت است

کویتی پور در مورد عزاداریها می گوید: به نظر من عزاداری می‌تواند شکل متفاوتی داشته باشد؛ نه اینکه برویم در خیابانها و شلوغ کنیم. اگر قرار است سنج و دمام بزنیم، باید درست و با ریتم آرام بزنیم و مثل مارش عزا باید سنگین زده شود نه با سرعت زیاد. ما در دین اسلام صوتی مهم‌تر از اذان نداریم. امام خمینی(ره) می‌فرمودند: «زمان اذان، بلندگوها را روشن کنید ولی نه آن‌قدر که صدایش همسایه‌ها را اذیت کند. بلندگوها را به طرف داخل مسجد کج کنید که اطرافیان اذیت نشوند».

من همیشه پیشنهاد می‌کنم که عزاداری‌ها در مسجد باشد. آدم از دیوارهای مسجد انرژی می‌گیرد. عزاداری باید به شکلی انجام شود که حرمت روزهای تاسوعا و عاشورا حفظ شود. برگزاری مراسم عزاداری در روزهای محرم خیلی تاثیرگذار است. برایم مهم نیست که کسی با صدایم اشک بریزد؛ جذب جوان‌ها برایم مهم است. یک بار یکی از نوجوانان مسیحی آمد به دوستانم گفت : "من شلوار جین پوشیده‌ام با لباس تنگ. فقط می‌خواهم با حاج‌آقا عکس بگیرم. حاج آقا می‌گذارند؟"

دوستم گفته بود: "اتفاقاً حاج ‌آقا به قول تهرانیها "کر" شماست؛ مثل خودتان است. شما را دوست دارد". کم‌ کم آن نوجوان به مراسم عزاداری آقا اباعبدالله آمد و بعد از مدتی مسلمان شد وحالا کسی است که میاندار یکی از هیئتهای بزرگ است.

به "میم مثل مادر" نرسیدم

غلام کویتی پور گفت: مرحوم رسول ملاقلی پور برای ساختن آهنگ باکلام "میم مثل مادر" بارها با من تماس گرفت. ولی آن وقت من مشغول کاری بودم و نتوانستم. در حالی که ارادت زیادی به این کارگردان داشتم و زمانی که فیلم را نگاه کردم ساعتها می گریستم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۳ ، ۰۱:۲۱

آیه الله مکارم شیرازی، یکی از مراجع تقلید شیعیان، با توصیه به هیأت‌های عزاداری و مداحان گفت: « هیأت‌های عزاداری برای پرداختن رقم های بالا به مداحان مسابقه نگذارند، کار عزاداری را تبدیل به تجارت نکنید.»

مهدی سلحشور مداح با سابقه معتقد است که « برای مداحی نباید نرخ تعیین کرد، زیرا در آن صورت فرد کاسب است و نه مداح.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۳ ، ۰۰:۳۳
حدادیان با توصیه به مداحان درباره دریافت پول از راه مداحی گفت: سعی کنید پول نگیرید و تلاش کنید برای خود شغلی داشته باشید و از همین راه برای مجالس امام حسین(ع) خرج کنید.

 به گزارش مشرق به نقل از سایت بسیج مداحان، حاج سعید حدادیان گفت: عابدان و زاهدان و اولیای خدا و همچنین مردم به مداحان به چشم ابزار توسل به اهل بیت(ع) نگاه می‌کنند و به مداحان به احترام این خاندان احترام می‌گذارند و طهارت را برای مداحان واجب می‌دانند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۳ ، ۰۰:۲۷

▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
آیا صــرفا آزادی کہ خـواستار آن هســتیم ، ایــــن هستش ؟!

▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
1. خیـــر

2. بعــلہ

▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۳ ، ۰۰:۰۴
 

فتاوای رهبرانقلاب درباره برهنه شدن در عزاداری، هروله کردن، لطمه زدن، ذکر شور، قمه زنی، حضور زنان در دسته عزاداری و...به گزارش مشرق، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR طی فراخوانی اعلام کرد به پرسش‌های شرعی مخاطبان که مربوط به احکام عزاداری است، پاسخ می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده، کارشناس مسائل فقهی به پرتکرارترین سوالات، مطابق با فتاوای حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پاسخ داده‌اند که در ادامه متن  پاسخ‌ ایشان به این سوالات ارائه می‌شود:

یک عزاداری مورد رضایت اهل بیت (ع) چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۳ ، ۰۰:۰۰
در سال‌های نه چندان دور، مداحان نوپا در مجالس عمومی، مداحی را می‌آموختند و پس از طی دوره‌های متعدد، در همین مجالس و برابر استادان و پیشکسوتان می‌ایستادند و می‌خواندند.

 به گزارش مشرق، در گذشته، پیوستن به جمع مداحان اهل بیت (ع)، به سادگی و سهولت امروز نبود و عنوان «مداح» و حتی «روضه‌خوان» را به هر ناپخته‌ای نمی‌دادند. به عبارت دیگر، اینطور نبود که افراد با درج نامشان روی پارچه‌نوشته‌ها و بنرها ظهور کنند و جامعه از آن پس، آنان را مداح بداند. سختگیری‌ استادان، انتظار مخاطبان و ملاحظات ویژه برای مداح شدن، اجازه نمی‌داد که هرکس با هر انگیزه‌ای به این جامعه مذهبی بپیوندد.

شاید قیاس خوبی بین این دو نباشد، اما مداح شدن، همانند پروردن یک کاسب تمام عیار در بازار، آموزش‌های خودش را داشت و یک مداح جوان باید با فنون متعدد این کار آشنا می‌شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۳ ، ۲۳:۵۲

برخی به نام شعر هیئت دکان باز کرده‌اند/ بعضی مداحان امروزی از کسی حرف‌شنوی ندارند

مدیر مرکز آفرینش‌های حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جوانانی آمده‌اند و می‌گویند شعر هیئت. من به آنها گفتم که چرا دکان باز می‌کنید؟ شعر هیئت چیست؟ ما دیده‌ایم که گاهی در هیئت‌ها شعر حافظ هم خوانده‌اند. ما شعر آئینی متوسط و ضعیف را می‌گوییم شعر هیئت.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم پاسداشت محمدعلی مجاهدی شاعر آئینی‌سرا در قالب یازدهمین برنامه شب شاعر، شب گذشته در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۳ ، ۲۳:۴۵

تصاویری از اوج بدحجابی دختر دانشجو در تهران

بدحجابی یا بی غیرتی بعضی خانواده ها

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۳ ، ۲۳:۴۰

 

امروز صبح تشییع جنازه شگفت آور مرحوم مرتضی پاشایی خواننده جوان پاپ کشور بود. مایل بودم درتشییع شرکت کنم تا از نزدیک بهتر بتوانم جامعه ام را که دراین گونه مواقع لایه های پنهان خود را آشکار می کند- همچون دریای عمیقی که با امواج خروشنده خود صدف به ساحل می آورد وبرمی گردد- بشناسم اما نشد .از قبل برای جلسه ای قول داده بودم .از دوستانی که  به مراسم رفته بودند و از تصاویری که درسایتهای خبری دیدم آمده بود اندکی توانستم بفهمم امروز درجلوی تالار وحدت  وخیابانهای اطراف آن که  جمعیت تشییع کننده این جوان هنرمند و محبوب تا روی پل هوایی حافظ امتداد داشته است چه گذشته است. شنیده ام  از بعضی از شهرستانها عده ای برای تشییع وی به تهران آمده اند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۳ ، ۲۳:۳۰
چند نکته اساسی در دو مقوله "نگهداری" و "ترمیم" تارهای صوتی
مداحان چه کنند که دچار گرفتگی صدا نشوند؟
در باب حنجره و تارهای صوتی از آناتومی و فیزیولوژی آن گرفته تا نوع کارکرد آنها و تولید صدا و صداسازی و مباحث متعدد دیگر آن از قبیل تمرین های تنفس و ادا نمودن کلمات و ایجاد آوای خوش، صحبت های بسیار زیادی می توان عنوان کرد.


 
به گزارش ایمنا، یکی از مسائلی که مداحان در ماه محرم و به دلیل استفاده زیاد از تارهای صوتی‌شان دچار آن می‌شوند، گرفتگی صداست؛ لذا این امر با رعایت اصول تغذیه‌ای و توجه به برخی از توصیه‌های پزشکی و نخوردن مواد غذایی التهاب آور، قابل رفع است.

در این مطلب سعی شده است، به صورت کاربردی با ذکر چند نکته اساسی موارد مفیدی را در دو مقوله "پیشگیری و نگهداری" و همچنین "ترمیم نمودن و بهبود بخشیدن" در هنگام آسیب تارهای صوتی، بیان کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۳ ، ۰۱:۰۱

فت‌وگو با حاج سعید حدادیان

علم‌ کش نیستم اما مخالف علامت هم نیستم/ آقا فرمودند در ولادت‌ها روضه نخوانید/ بخشی از وقت هیأت برای

علم‌ کش نیستم اما مخالف علامت هم نیستم/ آقا فرمودند در ولادت‌ها روضه نخوانید/ بخشی از وقت هیأت برای مبتدی‌هاست

من نه علم‌کشم، نه هیأت من علم دارد ولی مخالفم بگوییم علامت، آهن سرد است. البته حکم فقهی روی چشم ماست و من الان بحث فقهی نمی‌کنم، می‌گویم فراقومی نگاه کنیم...

عقیق:سحرگاه جمعه اول ذی‌الحجه بود که در حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) پس از یک مناجات شبانگاهی با نوای کمیل سعید حدادیان مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، با او به گفت‌وگو نشستیم. گفت‌وگویی در یک محل ملکوتی و بی‌مانند، در ساعتی مقدس و پربرکت. قسمت انتهای این مصاحبه پس از انتشار نظرات رهبر معظم انقلاب درباره عزاداری اضافه شد. مشروح این مصاحبه را که توسط وبگاه هیأت انجام گرفته، در ادامه می‌خوانید:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۳ ، ۰۰:۵۹
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۳ ، ۰۰:۱۹

کلیف خانم های غیرچادری مشخص بود .این خانم ها مانتو می پوشیدند که الان هم همینطور است،فقط کوتاهتر و تنگ تر و نازک تر شده است،بعضی از آنها موهایشان بیرون بود که هنوز هم همینطور است،آرایش هم می کردند که هنوز هم همینطور است،که البته شدیدتر شده.

اما هفت هشت ده سال پیش خانم های چادری جور دیگری بودند که الان آنطور نیستند.آن وقتها،نمی گویم همه،ولی اکثر قریب به اتفاق خانم هایی که چادر به سر داشتند تکلیفشان با خودشان مشخص بود.کاری ندارم که این تکلیف شناسی را به ارث برده بودند و یا تحقیقا به آن رسیده بودند ولی به هر حال تکلیفشان با خودشان روشن بود.منظورم این است که آن زمان خانم ها یا چادری نبودند و یا اگر بودند به تمام معنا چادری بودند.یعنی چه ؟ یعنی اینکه داشتن حجاب کامل را جزء لاینفک چادر می دانستند و به همین دلیل موهای سرشان کاملا پوشیده بود،صورت خود را برای نامحرم نقاشی نمی کردند،لباس هایی که در شان چادر نباشد نمی پوشیدند و …قص علی هذا .

اما الان…اما الان دیگر مثل هفت هشت ده سال پیش نیست.الان اوضاع متفاوت و تکلیف ها نامشخص شده.البته خانم های غیرچادری همان شیوه قبل را پی می گیرند و انتظار خاصی هم از آنها نداریم ،البته منظورم از لحاظ ظاهری است و از ایمان باطنی آنها اطلاعی ندارم .هر چند رعایت حجاب اسلامی هم جزء جدا نشدنی و اساسی همان ایمان و اعتقاد دینی و باطنی است.بگذریم…

برخی خانم های چادری جدید همه چیز را با هم می خواهند.هم لباس های تنگ و مانتوهای بسیار کوتاه را و هم چادر را ، هم نمایش دادن موهای رنگ کرده و مدل دار را و هم چادر را،هم پوشیدن پوتین ها و چکمه های بلند و اغواگر را و هم چادر را،هم چهره های نقاشی شده را و هم چادر را،هم دوستی با نامحرم را و هم چادر را،خلاصه هم خدا را و هم خرما را !

حجاب

این یعنی یک وضعیت کاریکاتوری از حجاب،حجابی که همزمان هم هست و هم نیست، هم رسمی است و هم خنده دار،هم دینی است و هم غیر دینی،هم پوشیدنش زحمت دارد و هم فایده ندارد و خون به دل نامحرم می کند.دل این خانم ها می خواهد که ظاهرشان همچون خانم های سانتی مانتال فَشن باشد اما با روکشی از چادر‍!

آن هم چادری که خوب حفظ نمی شود،خوب پوشش نمی دهد و خیلی وقت ها ناخودآگاه و خیلی وقت ها هم خودآگاه و عمدی رها می شود تا لباس های تنگ و زیبا که کلی هم پولشان شده است نمایان شود.

گاهی دلم می سوزد برای آنها و غصه می خورم به حالشان.نه به حال آن خانم ها ،بلکه غصه می خورم به حال آن چادرها که یک روزی نماد ایمان و مقاومت بودند،یک روزی نماد حیا و عفاف بودند ولی حالا کم کم در حال تبدیل شدن به یک سرپوش اند؛ آن هم سرپوشی برای بلاتکلیفی های اعتقادی بعضی از خانم ها!

حجاب

البته هنوز هم خانم های زیادی را می بینم که به معنای واقعی چادری هستند و همچنان به عهد و پیمانی که با حضرت زهرا(س) بسته اند پایبندند و احترام زیادی نیز برای آنها قائلم.

خواهرم کاش تکلیفت را با خودت روشن کنی .اگر خود را از شیعیان اهل بیت(علیهم السلام ) و حضرت زهرا(س) می دانیم و می خواهیم خداوند از ما راضی باشد ،مطمئن باش فقط «پاک بودن دل» کافی نیست،بلکه باید احکام خداوند را بشناسیم و رعایت کنیم وگرنه … وگرنه «هر جور که راحتید».ولی این ضرب المثل هم شنیدنیست که از کوزه همان تراود که در اوست

عکس های خفن

 

این سخن حضرت زهرا(س) که فرمودند:«اگر به آنچه تو را امر نمودیم عمل کنی،و از آنچه نهی کردیم بازایستی،از شیعیان ما می باشی ، و در غیر این صورت از آنان شمرده نمی شوی.»

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۳ ، ۰۰:۱۶
www.juyom.ir مجموعه ای از عکسهای متحرک ماه محرم و صفر ، نوحه ، شعر ، کتاب ،  السلام علی الحسین 

پیشوازهای محرم - جنوبی

 

 

 

پیشوازهای محرم - لری

کد آهنگ پیشواز   نام آهنگ اثری از
551606 سید سزه سوار اقتباسی
551607 من از حسین دم می زنم اقتباسی
551608 نهر علقمه اقتباسی
551609 ساقی بی دست اقتباسی

www.juyom.ir مجموعه ای از عکسهای متحرک ماه محرم و صفر ، نوحه ، شعر ، کتاب ،  السلام علی الحسین

پیشواز های محرم - ترکی -

 

کد آهنگ پیشواز   نام آهنگ اثری از
551689 ای شریعتین علیزاده
551690 اخلادیلار علیزاده
551691 بسدی چوخسلار المه حیدری
551692 دل پریشان حسین حیدری
551693

ای دلارا اولان حیدری
551694 ای سوئسته دوشان حیدری
551695 گل نازیم حیدری
551696 به ذکر یا حسین مؤذن زاده
551697   گان بلشم اصغر مؤذن زاده
551698   خرابه قلبه سوخار مؤذن زاده

 

پیشواز های محرم 

 

کد آهنگ پیشواز

 

نام آهنگ

اثری از

5511793

عباس

حسین کشتکار

5511801

غریب نینوا

حسین کشتکار

551612

زینب زینب

مؤذن زاده

551567

عمه بابایم کجاست

غلامرضا کویتی پور

551571

این حسین کیست

غلامرضا کویتی پور

551601

کربلا منتظر ماست

حاج صادق آهنگران

551605

من حسینم

حاج صادق آهنگران

551722

ساقی طفلان

مجید فیروزی

551564

کربلا کربلا

عبدالرضا هلالی

5512239

غوغای کربلا

زنده یادعلی اصغر خراط ها

www.juyom.ir مجموعه ای از عکسهای متحرک ماه محرم و صفر ، نوحه ، شعر ، کتاب ،  السلام علی الحسین 

پیشواز های محرم - نوحه و پیش خوانی


ایرانسل محرم, آهنگ پیشواز لری محرم

 

کد آهنگ پیشواز مداحی و نوحه محلی بوشهری مخصوص محرم

 اهنگ کد پیشواز نوحه محلی بوشهری

۵۵١١٩۴٩ اربعین آمد جهانبخش کردی زاده و حسین خرمایی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز

۴۴١٨٣١ آه و واویلا جهانبخش کردی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز ۵۵١٣٩۵٠

با زلف تو گر جهانبخش کردی زاده ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز

۵۵١١٩۴۴ با لسان مرتضی اثبات دین حق نمود جهانبخش کردی زاده و حسین خرمایی

٢۵٠٠ ۵۵١١٩۴٣ بر مشامم میرسد جهانبخش کردی زاده و حسین خرمایی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز

۵۵١١٩۴۵ برادر جان جهانبخش کردی زاده و حسین خرمایی٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز

۴۴١٨٣٠ به دشت کربلا جهانبخش کردی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز

۵۵١١٩۴٢ زینب دل خون جهانبخش کردی زاده و حسین خرمایی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز

۵۵١١٩۴٠ زینب مضطر جهانبخش کردی زاده و حسین خرمایی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز

۵۵١١٩۴١ زینب وارد کربلا شد جهانبخش کردی زاده و حسین خرمایی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز

۵۵١١٩۴٧ شب اربعین امد جهانبخش کردی زاده و حسین خرمایی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز

۵۵١١٩۴٨ غم شاه خوبان جهانبخش کردی زاده و حسین خرمایی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز

۴۴١۴٩١٨ گشته وارد کربلا جهانبخش کردی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز

۵۵١١٩۴۶ گل سرخ جهانبخش کردی زاده و حسین خرمایی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز

۴۴١٨٢٩ ماه محرم شد جهانبخش کردی ٢۵٠٠ ریال ٣٠ روز

ارسال کد به ۷۵۷۵

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۳ ، ۲۳:۱۲


حاج عباس کویتی پور :

گچساران شهرستان فوق العاده مذهبی است

حاج عباس کویتی پور در گفتگو با کرونا نیوز  اظهار داشت: انتشار فرهنگ حسینی و عاشورایی و برگزاری برنامه‎های پرشور حسینی موجب می‎شود تا کانون توجهات در دنیای اسلام جلب شده تا بتوان موضوع‎های ارزشی را ترویج داد. وی گفت : گچساران شهرستان فوق العاده مذهبی است و بخاطر پتانسیل بالای این شهرستان به این […]

به گزارش کرونا نیوز ;

حاج عباس کویتی پور در گفتگو با کرونا نیوز  اظهار داشت: انتشار فرهنگ حسینی و عاشورایی و برگزاری برنامه‎های پرشور حسینی موجب می‎شود تا کانون توجهات در دنیای اسلام جلب شده تا بتوان موضوع‎های ارزشی را ترویج داد.

وی گفت : گچساران شهرستان فوق العاده مذهبی است و بخاطر پتانسیل بالای این شهرستان به این شهر آمدیم و معتقدم مراسم مال امام حسین است و به من و شما تعلق ندارد.

وی در خصوص کنگره بی بی حکیمه (س) گفت : این کنگره باعث افتخار این شهر است و بی بی حکیمه گل سرسبد این منطقه است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۳ ، ۱۸:۲۰


غلامعلی کویتی پور از مداحان پیشکسوت از برگزاری کنسرت در برج میلاد خبر داد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۳ ، ۱۶:۰۹


قتله گاه  در عمـق  حـادثه  فــرو رفــته بــود و چــشم انتــظار به آغــوش کــشیدن حسیــن بـود. . .

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۳ ، ۱۴:۲۳




سلام برتو اى حسین بن على

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۳ ، ۱۴:۲۱


خــواهــر عــشق . . .

چــشم  به غـــروب مـی دوزم در دل گــرفـته تــرین لــحظه ها  و به  یــاد می آورم  انــدوه  تــو  را . . .

به غروب زل می زنــم و به خاطــر می آورم دقایـقی را که خورشــیدت را در سرخ ترین لحــظه ها به نــظاره نــشستی و داغ بـر سینه ات گـل داد . لاله های داغ  دیده  تــو   و  را ، تمامی  بادهای آشـفته می شنـاسند و قصـه غـصه هایت را عــرش ، هــر شــب به تــکرار می شنید...

شــب، پــیراهن سیــاه ماتــم توست. تـو   کــه در غصـه ها غــوطه وری و اشــک چشمانت بــرای دل های غمــگین، آشــنایی اســت که هــمیشه از آنــها  دلداری کرده است. باران ، شــرح  مفــصلی است  از یک  دقیــقه بارش  بی امان  چشم هایت  در فــراق  خـــورشــید . . .

آســمان به  ســوگ  نشــسته اســت . تنــها و غمگــین رخــت بربســته ای ؛ از سرزمیــنی که جــز غــصه  و انــدوه  برایــت نــداشت . ماتم  برای تـو  در هـر گـوشه ای ، قــصه ای تازه دار د؛ از مـدیــنه  تا  کــربلا ... 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۳ ، ۱۴:۲۰