نینوا

سایت رسمی مداح اهلبیت حاج عباس کوثری پور

نینوا

سایت رسمی مداح اهلبیت حاج عباس کوثری پور

اینجا سنگر نبرد جنگ نرم دشمن است ... اگر دیروز دشمن به خاک ما تجاوز کرد امروز به قلب ما و عزیزانمان تجاوز کرده ... اگر دیروز دشمن تا خرمشهر پشرفت امروز تا اتاق های جوانان ما پیشرفته ... اسلحه به دست بگیر و دشمن را از خرمشهر دلت و دل جوانان کشورت بیرون کن ...

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

مدی‌نژاد: مشایی به دل من می نشیند بقیه نمی نشینند / اصولگرایان را من برگرداندم سر کار/ مشایی کسالت دارد

 

 

در حالی که محمود احمدی نژاد همچنان ترجیح می دهد مقابل رسانه ها سکوت پیشه کند اما بعضا نقل هایی از او در فضای رسانه ای و سیاسی مطرح می شود که در صورت درستی می تواند حاکی از نوع نگاه او به فضای سیاست داخلی ایران باشد .اما به تازگی نقلی قولی تازه از رییس جمهور سابق ایران شنیده شده است .

 

 
 
 
یکی از رسانه های اصولگرا گزارش داد: در حالی که محمود احمدی نژاد همچنان ترجیح می دهد مقابل رسانه ها سکوت پیشه کند اما بعضا نقل هایی از او در فضای رسانه ای و سیاسی مطرح می شود  که در صورت درستی می تواند حاکی از نوع نگاه او به فضای سیاست داخلی ایران باشد .اما به تازگی نقلی قولی تازه از رییس جمهور سابق ایران شنیده  شده است .
۹۷
به گزارش داریا نیوز، شنیده شده است که در جلسه محرمانه طیف مشاوران احمدی نژاد که با حضور ۳۰ نفر از مدعیون در ساختمان ولنجک در تهران برگزار شد؛ محمود احمدی نژاد با حمایت همه جانبه از اسفندیار رحیم مشایی گفته است که مشایی هر کس باشد دوست و رفیق من است. من او را از سال ۶۳ می شناسم. به من می گویند که چرا با او دوست هستی و با ما دوست نیستی؟ خب او به دل می نشیند و شما به دل من نمی نشینید. عده‌ای می‌گویند که مشایی احمدی نژاد را از ما جدا کرد. مگر شما با ما بودید که کسی شما را از ما جدا کند. اینها در سال ۸۴ اصلی ترین رقبای من بودند.
اقای باهنر در سفر تبلیغی به سفر کرمان من را به باد فحش و ناسزا گرفت که با بودن آقای لاریجانی چطور جسارت می کنی و نامزد انتخابات می شوی. اما همین آقایان لاریجانی، باهنر، توکلی و غیره وقتی من سال ۸۴ رئیس جمهور شدم آمدند و من چاره‌ای نداشتم و چون افراد دیگری در جبهه انقلاب نبودند بخشی  از امورات را برعهده آنها سپردم.

 

وی افزود: من به اینها خدمت کرده و دوباره آنها را به مسئولیت برگرداندم و انقلاب را از دست خاتمی و سکولارها نجات دادم. البته مشایی کسالت شدید دارد و برای همیشه از دنیای سیاست کنار رفته است. البته از اول هم روحیه سیاسی کاری نداشت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی