نینوا

سایت رسمی مداح اهلبیت حاج عباس کوثری پور

نینوا

سایت رسمی مداح اهلبیت حاج عباس کوثری پور

اینجا سنگر نبرد جنگ نرم دشمن است ... اگر دیروز دشمن به خاک ما تجاوز کرد امروز به قلب ما و عزیزانمان تجاوز کرده ... اگر دیروز دشمن تا خرمشهر پشرفت امروز تا اتاق های جوانان ما پیشرفته ... اسلحه به دست بگیر و دشمن را از خرمشهر دلت و دل جوانان کشورت بیرون کن ...

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

 

 

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری برخی سخنان آیت‌الله جنتی در گفت‌وگو با خود را علت استعفایش عنوان کرد.

 

 
نمازی

 

 
 حجت‌الاسلام حسن نمازی، جوان‌ترین عضو مجلس خبرگان رهبری هفته گذشته و در جریان اجلاسیه هجدهم مجلس خبرگان از عضویت در این مجلس استعفا داد.

 

در پی انتشار این خبر نمازی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا دلیل استعفای هفته گذشته خود از مجلس خبرگان رهبری را صحبت‌های آیت‌الله احمد جنتی دبیرشورای نگهبان اعلام کرده است.

وی تصریح کرد: حال که موضوع استعفایم رسانه‌ای شده است مجبورم توضیحاتی را ارئه کنم اما اجازه دهید از بیان و انتشار صحبت‌های آیت‌الله احمد جنتی دبیرشورای نگهبان صرف‌نظر کنم. خصوصا اینکه توصیه بزرگان نیز همین بود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری همچنین با تأکید بر اینکه موضوع به انتخابات آینده برمی‌گردد، در تشریح ماجرا گفت: قصه این بود که سه‌شنبه هفته گذشته بعد از ضیافت شام رئیس محترم مجلس خبرگان و همچنین صبح چهارشنبه قبل از آغاز روز دوم هجدهمین اجلاس خبرگان رهبری، مکالمه‌ای بین من و آیت‌الله جنتی صورت گرفت که همانجا تصمیم به استعفا گرفتم تا مجلس قضاوت کند.

وی اضافه کرد: اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری استعفای من را خواندند اما آن را اعلام وصول نکردند و بعد در جلسه‌ای با حضور اعضای هیئت رئیسه، آیت‌الله جنتی و چند نفر از اعضای خبرگان که البته من در آن جلسه نبودم، موضوع استفسار شده و پیشنهاد شده بود که جلسه‌ای دونفره با همدیگر داشته باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: دو نفر از اعضای هیئت رئیسه جداگانه با من صحبت کردند و درخواست این بود که استعفایم را پس بگیریم و قول‌هایی هم به من داده شد اما متوجه نشدم که ضمانت اجرای آن‌ها چیست.

نمازی با بیان اینکه اعضای هیئت رئیسه مخالف استعفا بودند، اعلام کرد: تقاضای من این بود که در همین اجلاسیه روند قانونی استعفا طی شود اما گفته شد که وقت کافی برای طرح آن وجود ندارد، به هر حال پیگیری و سرانجام آن به اجلاسیه آینده موکول می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی